Τουρκικά καταστήματα στην Ελλάδα: Vakko, LC Waikiki και Penti εισβάλλουν με στυλ

Δείτε την τουρκική εισβολή στη λιανική σκηνή της Ελλάδας με τα κορυφαία brands Vakko, LC Waikiki και Penti να επεκτείνουν την παρουσία τους. Από ρούχα μέχρι εσώρουχα, αυτές οι τουρκικές αλυσίδες εκμεταλλεύονται την ελληνική αγορά, προσφέροντας προσιτά αλλά κομψά προϊόντα.

Τουρκικά καταστήματα στην Ελλάδα: Vakko, LC Waikiki και Penti εισβάλλουν με στυλ>

Περιεχόμενα

  1. Απίστευτο: Η τουρκική «εισβολή» στην Ελλάδα περνάει απαρατήρητη στην Αθήνα
  2. Vakko: Ο ηγέτης της τουρκικής μόδας πατάει το πόδι του στην Ελλάδα
  3. LC Waikiki: Zara» επεκτείνεται στην Ελλάδα
  4. Penti: Η κορυφαία τουρκική μάρκα εσωρούχων επεκτείνεται

Απίστευτο: Vakko, LC Waikiki, Penti επεκτείνουν την παρουσία τους Οι τουρκικές μάρκες μόδας και πολυτελείας αφήνουν το στίγμα τους στην Ελλάδα, χωρίς να πτοούνται από τις πρόσφατες εντάσεις.

Η Vakko, ο ηγέτης της τουρκικής μόδας, μαζί με την LC Waikiki, που ονομάστηκε «τουρκικό Zara», και την αλυσίδα εσωρούχων Penti επεκτείνουν τα δίκτυά τους σε όλη την Ελλάδα. Αυτές οι τουρκικές αλυσίδες αναγνωρίζουν την έντονη ζήτηση της Ελλάδας για προσιτά αλλά και κομψά προϊόντα, προσφέροντας μια τέλεια εφαρμογή της προσέγγισής τους «value for money».

Με τις στρατηγικές επέκτασής τους, οι εν λόγω μάρκες στοχεύουν να ανταποκριθούν στις προτιμήσεις της ελληνικής αγοράς, αξιοποιώντας παράλληλα τα κατασκευαστικά πλεονεκτήματα της Τουρκίας. Δείτε την τουρκική εισβολή στην ελληνική σκηνή λιανικής πώλησης με τις μάρκες Vakko, LC Waikiki και Penti να πρωτοστατούν.

Απίστευτο: Η τουρκική «εισβολή» στην Ελλάδα περνάει απαρατήρητη στην Αθήνα

Οι τουρκικές επιχειρήσεις αφήνουν το στίγμα τους στην Ελλάδα, παρά τις τεταμένες σχέσεις μεταξύ των δύο χωρών.

Με έμφαση στον τομέα της ένδυσης, οι τουρκικές αλυσίδες εκμεταλλεύονται τη ζήτηση της ελληνικής αγοράς για προσιτά και υψηλής ποιότητας προϊόντα. Συγκεκριμένα, κορυφαίες τουρκικές μάρκες μόδας και πολυτελείας, όπως η Vakko και η LC Waikiki, επεκτείνουν την παρουσία τους στην Ελλάδα, μαζί με τη γνωστή αλυσίδα εσωρούχων Penti και το κατάστημα παιδικών ενδυμάτων B&G.

Η πλειονότητα αυτών των αλυσίδων ξεκινά την είσοδό της στην Ελλάδα στις βόρειες περιοχές, στοχεύοντας σε πόλεις με σημαντική παρουσία μουσουλμανικής μειονότητας και εμπορικά κέντρα όπως η Θεσσαλονίκη.

Vakko: Ο ηγέτης της τουρκικής μόδας πατάει το πόδι του στην Ελλάδα

Η Vakko, ένας διακεκριμένος τουρκικός όμιλος μόδας, ειδών πολυτελείας και λιανικής πώλησης, ίδρυσε πρόσφατα τη θυγατρική της, Vakko MAE, στην Ελλάδα.

Η εταιρεία, που ιδρύθηκε από τον Vitaly Hako το 1934, ξεκίνησε ως ένα μικρό κατάστημα που ειδικευόταν στα καπέλα. Με την πάροδο των χρόνων, επέκτεινε τη γκάμα των προϊόντων της, ώστε να συμπεριλάβει κασκόλ και υφάσματα, και τελικά κατέστη ηγέτης στον τουρκικό τομέα της έτοιμης ένδυσης.

Σήμερα, η Vakko προσφέρει προϊόντα πολυτελείας υψηλής μόδας μέσω διαφόρων συλλογών και λειτουργεί πολυτελή πολυκαταστήματα σε μεγάλες τουρκικές πόλεις. Η νεοσύστατη Vakko Investment One Person Limited Company έχει ως στόχο να διαχειρίζεται ακίνητα, εισαγωγές-εξαγωγές και εμπόριο σε διάφορες κατηγορίες προϊόντων, όπως ενδύματα, υποδήματα, αξεσουάρ, καλλυντικά και άλλα.

LC Waikiki: Zara» επεκτείνεται στην Ελλάδα

Η LC Waikiki, μια τουρκική αλυσίδα γρήγορης μόδας που συχνά αποκαλείται «τουρκικά Zara», αναπτύσσει ταχύτατα το δίκτυό της στην Ελλάδα.

Με επτά καταστήματα να λειτουργούν ήδη, μεταξύ των οποίων στη Θεσσαλονίκη, τη Λάρισα, την Κόρινθο και την Πάτρα, η αλυσίδα σχεδιάζει να ανοίξει άλλα δύο καταστήματα μέχρι το τέλος του έτους. Στόχος της είναι να εδραιώσει την παρουσία της σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας, με μεσοπρόθεσμο στόχο το άνοιγμα δέκα επιπλέον καταστημάτων μέχρι τις αρχές του 2024.

Η LC Waikiki σκοπεύει επίσης να εισάγει και άλλες μάρκες στο χαρτοφυλάκιό της, παρόμοιες με την Inditex (Zara) και την H&M, καλύπτοντας διάφορες καταναλωτικές προτιμήσεις.

Penti: Η κορυφαία τουρκική μάρκα εσωρούχων επεκτείνεται

Η Penti, μια γνωστή τουρκική αλυσίδα που ειδικεύεται στα γυναικεία εσώρουχα και τα ρούχα παραλίας, κάνει σημαντικά βήματα στην ελληνική αγορά.

Μετά τα επιτυχημένα ανοίγματα στην Αλεξανδρούπολη και τη Θεσσαλονίκη, η εταιρεία σχεδιάζει να επεκταθεί περαιτέρω, μεταξύ άλλων και στην Αθήνα. Στόχος της Penti είναι η δημιουργία δέκα καταστημάτων στην Ελλάδα μέχρι το επόμενο έτος, με συνολική επένδυση 2,5 εκατ. ευρώ. Η Penti ιδρύθηκε από την οικογένεια Carillo το 1950 και γνώρισε σημαντική ανάπτυξη όταν ο όμιλος Carlyle έγινε μέτοχος το 2011.

Σήμερα, η Penti λειτουργεί πάνω από 400 καταστήματα στην Τουρκία και έχει παρουσία σε 29 χώρες παγκοσμίως.

Η τουρκική «εισβολή» στο ελληνικό τοπίο του λιανεμπορίου είναι αναμφισβήτητη, με μάρκες όπως η Vakko, η LC Waikiki και η Penti να αφήνουν εποχή.

Παρά τις πολιτικές εντάσεις, οι τουρκικές επιχειρήσεις έλκονται από τις οικονομικές ευκαιρίες και την καταναλωτική ζήτηση της ελληνικής αγοράς. Καθώς αυτές οι μάρκες συνεχίζουν να επεκτείνουν τα ερείσματά τους, η Ελλάδα μπορεί να περιμένει να γίνει μάρτυρας μιας εισροής τουρκικής μόδας, προσιτής ένδυσης και πολυτελών προϊόντων τα επόμενα χρόνια.

To top