Το φιάσκο της πτήσης της Ζήτα Μακρυπούλια: Αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αντιπαράθεση Sky Express

Μάθετε τα πάντα για το περιστατικό της πτήσης της Ζέτας Μακρυπούλια με την Sky Express. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ξεσπούν καθώς τα παράπονα της παρουσιάστριας συγκεντρώνουν σκληρή κριτική και επαίνους.

Το φιάσκο της πτήσης της Ζήτα Μακρυπούλια: Αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αντιπαράθεση Sky Express>

Περιεχόμενα

  1. «Το θράσος της δεν έχει όρια»: Το περιστατικό με την πτήση της προκαλεί αναστάτωση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  2. «Το θράσος της δεν έχει όρια»: Άγριο «κράξιμο» στη Ζέτα Μακρυπούλια για τα παράπονα της παρουσιάστριας
  3. Τι συνέβη με τη Ζέτα Μακρυπούλια και το Sky Express

«Το θράσος της δεν έχει όρια»: Το περιστατικό με την πτήση της προκαλεί αναστάτωση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

.

Η πρόσφατη εμπειρία της Ζέτας Μακρυπούλια να χάσει την πτήση της Sky Express για τη Σάμο λόγω μιας μικρής καθυστέρησης έχει πυροδοτήσει μια έντονη συζήτηση στο διαδίκτυο.

Οι δηλώσεις της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σχετικά με το περιστατικό έχουν συγκεντρώσει σημαντική προσοχή, με τους χρήστες να εκφράζουν τόσο υποστήριξη όσο και κριτική προς την ηθοποιό και παρουσιάστρια. Ενώ κάποιοι επαίνεσαν τη Sky Express για την τήρηση της ακρίβειας, άλλοι αμφισβήτησαν το δικαίωμα της Μακρυπούλια και την αποτυχία της να ακολουθήσει τα πρωτόκολλα της αεροπορικής εταιρείας.

Ας εμβαθύνουμε στις λεπτομέρειες των όσων συνέβησαν μεταξύ της Ζέτας Μακρυπούλια και της Sky Express, καθώς και στις αντιδράσεις που ακολούθησαν.

«Το θράσος της δεν έχει όρια»: Άγριο «κράξιμο» στη Ζέτα Μακρυπούλια για τα παράπονα της παρουσιάστριας

Σκληρή κριτική στην ηθοποιό – «Πολύ σωστά η SkyExpress δεν καθυστέρησε την πτήση για τους επιβάτες που ήταν συνεπείς», γράφουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η Ζέτα Μακρυπούλια εμφανίστηκε αναστατωμένη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επειδή έχασε την πτήση της για τη Σάμο, καθώς, όπως είπε, άργησε τρία λεπτά να φτάσει στο check-in.

Οι δηλώσεις της έχουν γίνει ένα από τα πιο πολυσυζητημένα θέματα στο Twitter, με τους χρήστες να παίρνουν θέση και να επικρίνουν σκληρά την ηθοποιό και παρουσιάστρια.

Τα σχόλια στο Twitter επαίνεσαν την Sky Express που δεν καθυστέρησε την πτήση.

Τι συνέβη με τη Ζέτα Μακρυπούλια και το Sky Express

Τα αυστηρά πρωτόκολλα των αεροπορικών εταιρειών δεν ευνοούν ούτε τις διασημότητες. Αυτό τονίζει σε οργισμένη ανάρτησή της η Ζέτα Μακρυπούλια, η οποία έχασε τη σημερινή πτήση της Sky Express για τη Σάμο.

Στο βίντεο που μοιράστηκε με τους followers της στο Instagram, περιγράφει τη δυσάρεστη εμπειρία της. Όπως λέει η ίδια, ήταν στην ώρα της στο αεροδρόμιο. Ωστόσο, λίγο πριν την επιβίβαση και πριν περιμένει για το check-in, επισκέφθηκε την τουαλέτα. Γυρνώντας πίσω, αφού διαπίστωσε ότι δεν υπήρχε ουρά, θέλησε να ρωτήσει τους υπαλλήλους για το τι συνέβη.

Όπως υποστηρίζει, της εξήγησαν ότι οι επιβάτες είχαν επιβιβαστεί στο αεροπλάνο και ότι αυτό καθυστέρησε για 3 λεπτά.

Στελέχη της Sky Express μιλώντας στο protothema.gr, σημειώνουν ότι η Ζέτα Μακρυπούλια άργησε.

«Κάθε μέρα οι άνθρωποί μας εφαρμόζουν με συνέπεια και υπευθυνότητα όλες τις διαδικασίες που προβλέπονται για να διασφαλίσουν το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και φροντίδας των επιβατών μας, τόσο στο έδαφος όσο και κατά τη διάρκεια της πτήσης». Αυτή είναι η επίσημη απάντηση της αεροπορικής εταιρείας Sky Express μετά την ανάρτηση της Ζέτας Μακρυπούλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς, όπως αναφέρεται σε σχετικά ερωτηματολόγια από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών, ο επιβάτης «πρέπει να συμμορφώνεται με την απαίτηση να βρίσκεται στο σημείο ελέγχου εντός του καθορισμένου χρόνου», επομένως δεν προκύπτουν δικαιώματα εάν δεν μπορεί να επιβιβαστεί. Επιπλέον, και στις διαδικασίες ελέγχου ασφαλείας του αεροδρομίου της Αθήνας, η επίσημη ιστοσελίδα του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών αναφέρει ότι «η καθυστερημένη άφιξη στην πύλη αναχώρησης μπορεί να οδηγήσει σε άρνηση επιβίβασης».

Όσον αφορά το επιχείρημα της κας Μακρυπούλια ότι δεν υπήρξε αναγγελία της αναχώρησης της πτήσης, σημειώνεται εδώ ότι ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών έχει υιοθετήσει την πρακτική της μη αναγγελίας αφίξεων και αναχωρήσεων (σιωπηλός αερολιμένας).

Ωστόσο, η αντίδραση της παρουσιάστριας προκάλεσε σάλο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα περισσότερα σχόλια επέκριναν τη στάση της ηθοποιού, λέγοντας ότι δεν υπήρχε λόγος να γίνει διευκόλυνση, αφού δεν ακολούθησε τους κανόνες.

«Είμαι έξαλλη», λέει η Ζέτα Μακρυπούλια Σε βίντεο που μοιράστηκε σε μια ιστορία, ακούγεται αρχικά να λέει: «Γεια σας παιδιά, μόλις γύρισα από το αεροδρόμιο ενώ κανονικά θα έπρεπε να είμαι στη Σάμο αυτή τη στιγμή και θα έπρεπε να με έχει μεταφέρει το Sky Express στη Σάμο. Κάτι που δεν έγινε, όπως καταλαβαίνετε, και θέλω να μοιραστώ αυτή την εμπειρία μαζί σας γιατί είμαι και εγώ έξαλλος, δεν σας το κρύβω».

«Έτσι, αυτό το αεροπλάνο μου ξέφυγε. Ήμουν στο αεροδρόμιο κανονικά στην ώρα μου, άρχισα να πηγαίνω στο check-in. Όταν κατέβηκα κάτω, λέω ‘άσε με να πάω στο μπάνιο για 1 λεπτό για να μην χρειάζεται να σκέφτομαι.

To top