Ζέτα Μακρυπούλια: Απογοήτευση με αεροπορική εταιρεία – Εμπειρία χαμένης πτήσης

Η Ζέτα Μακρυπούλια μοιράζεται την απογοήτευσή της με μια αεροπορική εταιρεία που την έκανε να χάσει την πτήση της. Δείτε την εμπειρία της και τις αναπάντητες ερωτήσεις της σχετικά με τις ανακοινώσεις του αεροδρομίου.

Ζέτα Μακρυπούλια: Απογοήτευση με αεροπορική εταιρεία – Εμπειρία χαμένης πτήσης>

Περιεχόμενα

  1. Ζέτα Μακρυπούλια: Ο εκνευρισμός με μια αεροπορική εταιρεία – Γιατί έχασε την πτήση της
  2. Μοιράζεται την απογοήτευσή της
  3. Μια δυσάρεστη έκπληξη
  4. Αναζητώντας απαντήσεις

Η Ζέτα Μακρυπούλια μοιράζεται την απογοητευτική της εμπειρία με μια αεροπορική εταιρεία που την εμπόδισε να ταξιδέψει στη Σάμο, προκαλώντας την οργή της.

Μάθετε γιατί έχασε την πτήση της και τα ερωτήματα που θέτει σχετικά με τις ανακοινώσεις του αεροδρομίου.

Ζέτα Μακρυπούλια: Ο εκνευρισμός με μια αεροπορική εταιρεία – Γιατί έχασε την πτήση της

Η Ζέτα Μακρυπούλια δεν κατάφερε να ταξιδέψει στη Σάμο για το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, όπως είχε αρχικά προγραμματίσει, και μίλησε για την εμπειρία της μέσω ενός βίντεο που μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους.

Η γνωστή ηθοποιός εξομολογήθηκε την περιπέτεια που έζησε όταν γνωστή αεροπορική εταιρεία δεν την άφησε να ταξιδέψει επειδή έχασε την πτήση της για τρία λεπτά.

Η Ζέτα Μακρυπούλια, φανερά αναστατωμένη, λέει στο βίντεο που ανάρτησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Μοιράζεται την απογοήτευσή της

«Γεια σας παιδιά, μόλις επέστρεψα από το αεροδρόμιο, ενώ κανονικά θα έπρεπε να είμαι στη Σάμο αυτή τη στιγμή και αυτή η εταιρεία θα έπρεπε να με έχει πάει στη Σάμο.

Κάτι που δεν έγινε, όπως καταλαβαίνετε, και θέλω να μοιραστώ αυτή την εμπειρία μαζί σας γιατί είμαι και εγώ έξαλλη, δεν σας το κρύβω. Αυτό το αεροπλάνο λοιπόν χάθηκε από εμένα. Ήμουν στο αεροδρόμιο κανονικά στην ώρα μου, άρχισα να πηγαίνω στο check-in. Όταν κατέβηκα κάτω, είπα να πάω για 1′ στην τουαλέτα για να μην το έχω και αυτό στο μυαλό μου. Πηγαίνω λοιπόν στο check-in και ήταν άδειο.

Υπήρχαν δύο κοπέλες που δεν είχαν καμία πρόθεση να βοηθήσουν.

Λέω παρακαλώ για τη Σάμο. Μου λένε: «Το έχασες, έπρεπε να ήσουν εδώ πριν από 20 λεπτά». Λέω, ‘Μα είμαι εδώ πριν από 20 λεπτά’. Όχι, είναι 43 λεπτά, μου απαντούν, έχετε αργήσει 3 λεπτά. Επειδή δεν έχω ακούσει τίποτα.

Ήμουν στο αεροδρόμιο, μόλις είχα πάει στην τουαλέτα. Έτσι μου απαντούν, δεν κάνουμε πια ανακοινώσεις, οπότε δεν υπάρχει λύση. Πρέπει να ξαναπάω επάνω και να δω αν υπάρχει άλλη πτήση κ.λπ.

Ανεβαίνω επάνω, ήταν μια ευγενική κυρία, δεν μπορώ να πω, η οποία όχι μόνο με ενημέρωσε ότι δεν υπάρχει άλλη πτήση, όχι μόνο δεν κάνουν πλέον ανακοινώσεις, αλλά δεν επιστρέφουν και τα χρήματα του εισιτηρίου.

Μια δυσάρεστη έκπληξη

Γι’ αυτό φτιάχνω αυτό το βίντεο πρώτα γιατί θέλω να ξεσπάσω κάπου.

Δεύτερον, έχω ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο, και πουθενά δεν μου έχει συμβεί αυτό, ακόμα και κατά καιρούς, δεν σας το κρύβω, έχω αργήσει, με έχουν βάλει σε ένα αεροπλάνο κατά κάποιο τρόπο. Μπήκα λίγο στο site, έκανα μια έρευνα και είδα πάρα πολλά τέτοια παράπονα από πάρα πολλούς ανθρώπους για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Έχω λοιπόν μερικές ερωτήσεις που θα ήθελα να μου απαντήσετε.

Αναζητώντας απαντήσεις

Πρώτη ερώτηση: Πότε σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στα αεροδρόμια; Πότε δεν σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στα αεροδρόμια; Διότι άκουγα άλλες τελευταίες κλήσεις ενώ καθόμουν στο αεροδρόμιο, αποσβολωμένος από αυτό που μου είχε συμβεί.

Δεύτερη ερώτηση: Πώς μπορώ να το ξέρω αυτό; Πώς μπορώ εγώ, ο πελάτης σας, να ενημερωθώ;».

Ζέτα Μακρυπούλια: Απογοήτευση με αεροπορική εταιρεία – Εμπειρία χαμένης πτήσης
To top