Connect with us

Ποια η καταγγελία πελάτη των lidl;

Σε επώνυμη καταγγελία προχώρησε ο Χρήστος Λ. από την Ορεστιάδα, καθώς όπως υποστηρίζει το Σάββατο αγόρασε συσκευασία κιμά από σούπερ μάρκετ, στον οποία υπήρχαν αλλοιώσεις.

Όπως αναφέρει, μόλις άνοιξε τη συσκευασία και κατάλαβε ότι το προϊόν δεν είναι αυτό που περίμενε απευθύνθηκε στο κατάστημα, όπου του πρότειναν να τον αντικαταστήσουν, με τον ίδιο να αρνείται.

Από τη Δευτέρα το πρωί απευθύνθηκε στην αστυνομία, στη διεύθυνση αγροτικής οικονομίας και κτηνιατρικής Ορεστιάδας, ενώ έφτασε μέχρι και τον εισαγγελέα για να καταγγείλει το γεγονός.

Το thraki Νεα, επικοινώνησε με τη Lidl Ελλάς, με την εταιρία να υποστηρίζει ότι:

«Όσον άφορα στο θέμα καταγγελίας πελάτη για αλλοιωμένο προϊόν της εταιρείας μας, θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε ότι ο πελάτης απευθύνθηκε στις αρμόδιες αρχές, οι οποίες και είναι οι πλέον αρμόδιες για τη διερεύνηση του συμβάντος.

Δείτε το αλλοιωμένο προϊόν της Lidl:

aidia-lidl-ti-vrike-pelatis-mesa-ston-kima-sfodri-kataggelia-foto

Continue Reading

Σχολιάστε

Τα καλύτερα