Άνδρας απαιτεί αποζημίωση μετά από τραυματικό περιστατικό στο αεροπλάνο, προκαλώντας διαδικτυακές αντιδράσεις

Ένας επιβάτης απαιτεί αποζημίωση από την British Airways μετά από ένα απρόσμενο περιστατικό που τον άφησε τραυματισμένο και χωρίς φαγητό, αλλά κάποιοι ζητούν συμπόνια. Το περιστατικό αφορούσε τον απροσδόκητο θάνατο ενός επιβάτη κατά τη διάρκεια της πτήσης, με αποτέλεσμα να ακυρωθούν οι υπηρεσίες φαγητού και ποτού.

Άνδρας απαιτεί αποζημίωση μετά από τραυματικό περιστατικό στο αεροπλάνο, προκαλώντας διαδικτυακές αντιδράσεις>

Περιεχόμενα

  1. Άνδρας απαιτεί αποζημίωση μετά από τραυματικό περιστατικό σε αεροπλάνο
  2. Η τραυματική εμπειρία
  3. Η απαίτηση για αποζημίωση
  4. Κριτική για αναισθησία
  5. Συμπέρασμα

Ένας άνδρας που βίωσε ένα τραυματικό περιστατικό κατά τη διάρκεια μιας πτήσης της British Airways ζητά αποζημίωση για τη δοκιμασία του.

Ο επιβάτης ισχυρίζεται ότι έμεινε «τραυματισμένος» μετά τον απροσδόκητο θάνατο μιας γυναίκας μερικές σειρές πίσω του κατά τη διάρκεια της πτήσης. Ο άνδρας επικρίνει την αεροπορική εταιρεία για καθυστερημένες πτήσεις, βιαστική διαδικασία επιβίβασης και για την τραυματική εμπειρία του να βλέπει κάποιον να πεθαίνει.

Αν και η αεροπορική εταιρεία δεν έχει ακόμη ασχοληθεί με την ιστορία του άνδρα, πολλοί χρήστες του διαδικτύου τον παροτρύνουν να δείξει συμπόνια για τη νεκρή επιβάτιδα και την οικογένειά της.

Άνδρας απαιτεί αποζημίωση μετά από τραυματικό περιστατικό σε αεροπλάνο

Ένας άνδρας που πρόσφατα πήρε μια πτήση από την Τζαμάικα στο Λονδίνο με την British Airways απαιτεί επιστροφή χρημάτων και αποζημίωση μετά τον απροσδόκητο θάνατο ενός επιβάτη στο αεροπλάνο.

Σε ανάρτησή του στο Facebook, ρωτά τους άλλους αν θα πρέπει να συνεχίσει να ασχολείται με το θέμα ή να το εγκαταλείψει χωρίς να λάβει επιστροφή χρημάτων.

Η τραυματική εμπειρία

Ο άνδρας ισχυρίζεται ότι η πτήση καθυστέρησε πάνω από δύο ώρες, γεγονός που ήταν δύσκολο για την οικογένειά του, δεδομένου ότι ταξίδευαν με πέντε παιδιά και την έγκυο αδελφή του.

Όταν τελικά έφτασε το αεροπλάνο, ο άνδρας ισχυρίστηκε ότι η διαδικασία επιβίβασης ήταν βιαστική και αγχωτική και το ίδιο το αεροπλάνο ήταν βρώμικο.

Περίπου τρεισήμισι ώρες μετά την έναρξη της πτήσης, ο άνδρας ισχυρίστηκε ότι ξύπνησε από μια φασαρία από τις αεροσυνοδούς δύο σειρές πίσω του. Ανέφεραν ότι υπήρχε ένας επιβάτης που έχανε τις αισθήσεις του.

Οι αεροσυνοδοί τοποθέτησαν τον αναίσθητο επιβάτη στο πάτωμα δίπλα στη σειρά του άνδρα και άρχισαν να κάνουν προσπάθειες διάσωσης για πάνω από μία ώρα, προτού δυστυχώς κηρυχθεί νεκρός.

Η απαίτηση για αποζημίωση

Ο άνδρας απαιτεί από την British Airways να ζητήσει επίσημα συγγνώμη από τους επιβάτες που επέβαιναν στην πτήση και να τους προσφέρει συμβουλές και αποζημίωση με κάποια μορφή.

Ο ίδιος επέκρινε την αεροπορική εταιρεία για το χρηματικό ποσό που αναγκάστηκε να ξοδέψει, τις καθυστερήσεις των πτήσεων και την τραυματική εμπειρία του να βλέπει κάποιον να πεθαίνει. Σύμφωνα με την British Airways, οι επιστροφές χρημάτων και οι αποζημιώσεις μπορούν να εκδοθούν εάν μια πτήση καθυστέρησε πάνω από πέντε ώρες ή ακυρώθηκε. Ωστόσο, ο άνδρας δεν θα δικαιούται αποζημίωση, καθώς η πτήση του καθυστέρησε μόνο τρεισήμισι ώρες.

Κριτική για αναισθησία

Ενώ ο άνδρας απαιτεί αποζημίωση, πολλοί χρήστες του Διαδικτύου τον επέκριναν για την αναλγησία και την έλλειψη συμπόνιας.

Σημείωσαν ότι ο θάνατος ενός επιβάτη δεν ήταν σφάλμα της αεροπορικής εταιρείας και ενώ είναι αναμφίβολα τραυματικό να βλέπεις κάποιον να χάνει τη ζωή του, δεν ήταν στο χέρι της British Airways να εκδώσει επιστροφές χρημάτων και αποζημιώσεις.

Συμπέρασμα

Ενώ ο άνδρας βίωσε ένα τραυματικό γεγονός, είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι τα αεροπορικά ταξίδια μπορεί να είναι απρόβλεπτα και οι καθυστερήσεις και οι ακυρώσεις μπορούν να συμβούν για πολλούς λόγους.

Είναι σημαντικό να έχουμε συμπόνια για τους άλλους, ειδικά σε δύσκολες στιγμές.

To top