Απάτη και απώλειες: Ο εφιάλτης των διακοπών μιας γυναίκας με 2.500 ευρώ στο Ναύπλιο

Έχασε 2.500 ευρώ σε χρεοκοπημένο ξενοδοχείο πέντε αστέρων: Η σοκαριστική εμπειρία μιας γυναίκας στο Ναύπλιο. Αποκαλύπτοντας την απάτη, την αδιαφάνεια και την παράνομη κερδοσκοπία, αναζητά δικαιοσύνη και προτρέπει και άλλους να μοιραστούν τις ιστορίες τους.

Απάτη και απώλειες: Ο εφιάλτης των διακοπών μιας γυναίκας με 2.500 ευρώ στο Ναύπλιο>

Περιεχόμενα

  1. Ναύπλιο: Γυναίκα χάνει χρήματα σε χρεοκοπημένο πεντάστερο ξενοδοχείο
  2. Το κλείσιμο του ξενοδοχείου και οι παραπλανητικές πρακτικές
  3. Μια συγκλονιστική ανακάλυψη και αναζήτηση απαντήσεων
  4. Έκκληση για δικαιοσύνη και ευαισθητοποίηση

Γυναίκα χάνει 2.500 ευρώ σε χρεοκοπημένο ξενοδοχείο πέντε αστέρων στο Ναύπλιο.

Η Σοφία Βασιλειάδου έκλεισε μια σουίτα για την οικογένειά της, μόνο και μόνο για να ανακαλύψει ότι το ξενοδοχείο είχε πωληθεί μέσω πλειστηριασμού χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση. Η ίδια μοιράζεται την ιστορία της απάτης, τονίζοντας την αδιαφάνεια του ιδιοκτήτη σχετικά με το κλείσιμο και την πώληση του γνωστού Kandia Castle Resort and Thalasso Nafplio.

Η Βασιλειάδου υποψιάζεται παράνομη κερδοσκοπία και συμπαιγνία μεταξύ του ιδιοκτήτη και των συνεταίρων. Αναζητώντας δικαιοσύνη, καταθέτει μήνυση και στοχεύει να ευαισθητοποιήσει και άλλα θύματα αυτού του απατηλού σχεδίου.

Ναύπλιο: Γυναίκα χάνει χρήματα σε χρεοκοπημένο πεντάστερο ξενοδοχείο

Μια γυναίκα ονόματι Σοφία Βασιλειάδου σχεδίασε πολυτελείς οικογενειακές διακοπές στο Kandia Castle Resort and Thalasso Nafplio, ένα φημισμένο ξενοδοχείο πέντε αστέρων στο Ναύπλιο.

Ωστόσο, ο ενθουσιασμός της μετατράπηκε σε απογοήτευση όταν ανακάλυψε ότι το ξενοδοχείο είχε πωληθεί μέσω πλειστηριασμού, αφήνοντάς την με σημαντική οικονομική ζημία. Παρά το κλείσιμο του ξενοδοχείου και την αλλαγή ιδιοκτησίας, δεν είχε δοθεί καμία προηγούμενη ειδοποίηση στους πελάτες όπως η Βασιλειάδου.

Το κλείσιμο του ξενοδοχείου και οι παραπλανητικές πρακτικές

Σύμφωνα με τη Βασιλειάδου, ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου παρέλειψε να ενημερώσει τους επισκέπτες για το κλείσιμο και συνέχισε να δέχεται κρατήσεις και να εισπράττει χρήματα από ανυποψίαστους πελάτες.

Υποπτεύεται παράνομο κέρδος και συνεννόηση μεταξύ του ιδιοκτήτη και άλλων εμπλεκόμενων εταίρων. Φαίνεται ότι το ξενοδοχείο μπορεί να βγήκε σε πλειστηριασμό τον Νοέμβριο, πολύ πριν η Βασιλειάδου κάνει την κράτησή της τον Ιανουάριο μέσω της πλατφόρμας κρατήσεων του ξενοδοχείου.

Μια συγκλονιστική ανακάλυψη και αναζήτηση απαντήσεων

Τον Απρίλιο, η Βασιλειάδου έπεσε πάνω στην αλήθεια όταν συνειδητοποίησε ότι το ξενοδοχείο δεν υπήρχε πλέον. Οι προσπάθειες να επικοινωνήσει με τον ιδιοκτήτη αποδείχθηκαν μάταιες, καθώς το ξενοδοχείο είχε υποστεί πλήρη μετάβαση υπό νέα διεύθυνση.

Μέσα σε πέντε ημέρες, η Βασιλειάδου αντιλήφθηκε την κατάσταση, γεγονός που την ώθησε να κινηθεί νομικά. Δυστυχώς, λόγω της άμεσης διαδικασίας κράτησης, η λήψη επιστροφής χρημάτων κατέστη σχεδόν αδύνατη.

Απάτη και απώλειες: Ο εφιάλτης των διακοπών μιας γυναίκας με 2.500 ευρώ στο Ναύπλιο

Έκκληση για δικαιοσύνη και ευαισθητοποίηση

Απογοητευμένη από την εμπειρία της, η Βασιλειάδου υπέβαλε καταγγελία στην ΕΚΠΟΙΖΩ (Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή) και στο Υπουργείο Τουρισμού, ζητώντας την αποκατάσταση και την ακύρωση της λειτουργίας του ξενοδοχείου.

Απάτη και απώλειες: Ο εφιάλτης των διακοπών μιας γυναίκας με 2.500 ευρώ στο Ναύπλιο

Σκοπεύει να συσπειρώσει και άλλους που έπεσαν θύματα αυτής της απάτης και τους προτρέπει να μοιραστούν τις ιστορίες τους στο διαδίκτυο.

Απάτη και απώλειες: Ο εφιάλτης των διακοπών μιας γυναίκας με 2.500 ευρώ στο Ναύπλιο
To top