Αποκαλύψεις για πρόστιμο και αποζημίωση στην Ελληνική αμαξοστοιχία μετά από τραγικές παραλείψεις του σιδηροδρομικού δικτύου: Τι λένε τα έγγραφα

Νέες αποκαλύψεις για προβλήματα & παραλείψεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο, με το πρόστιμο σε εταιρεία να μετατρέπεται σε αποζημίωση. Διαβάστε τις λεπτομέρειες εδώ.

Αποκαλύψεις για πρόστιμο και αποζημίωση στην Ελληνική αμαξοστοιχία μετά από τραγικές παραλείψεις του σιδηροδρομικού δικτύου: Τι λένε τα έγγραφα>

Περιεχόμενα

  1. Αποκαλύπτεται: Τρένο μετά την τραγωδία στα Τέμπη
  2. Το πρόστιμο και η αποζημίωση
  3. Λεπτομέρειες από τα έγγραφα
  4. Η υπουργική απόφαση

Νέες αποκαλύψεις για ζητήματα και παραλείψεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο ήρθαν στο φως μετά την τραγωδία στα Τέμπη.

Τα ντοκουμέντα δείχνουν μια σειρά από αναπάντεχες ενέργειες, όπως το πρόστιμο που επιβλήθηκε στην εταιρεία που θα εγκαθιστούσε το σύστημα τηλεδιοίκησης να μετατρέπεται σε αποζημίωση. Το υπουργείο Μεταφορών υπό την ηγεσία του Κώστα Καραμανλή επέβαλε πρόστιμο 1,3 εκατ. ευρώ στην εταιρεία για ένα σύστημα τηλεχειρισμού που δεν εγκαταστάθηκε ποτέ λόγω λαθών της εταιρείας.

Παρά τα λάθη της εταιρείας σε 70 σημεία του δικτύου, η εταιρεία ζήτησε αποζημίωση, την οποία τελικά έλαβε με υπουργική απόφαση του ίδιου του κ. Καραμανλή.

Αποκαλύπτεται: Τρένο μετά την τραγωδία στα Τέμπη

Νέες αποκαλύψεις ρίχνουν φως σε ζητήματα και παραλείψεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο μετά την τραγωδία των Τεμπών.

Ενέργειες που προκαλούν έκπληξη, όπως η μετατροπή ενός προστίμου που επιβλήθηκε σε μια εταιρεία για τη μη εγκατάσταση συστήματος τηλεδιοίκησης σε αποζημίωση, αποκαλύπτονται μέσω τεκμηρίων.

Το πρόστιμο και η αποζημίωση

Πρόστιμο ύψους 1,3 εκατ. ευρώ επέβαλε το υπουργείο Μεταφορών, υπό την ηγεσία του Κώστα Καραμανλή, στην εταιρεία “ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΤΟΜΗ Α. Β. Ε. Ε. Ε. Τ. Ε – ALSTOM TRANSPORT S. A'” για σύστημα τηλεδιοίκησης που δεν εγκαταστάθηκε ποτέ λόγω λαθών της εταιρείας.

Παρά τα λάθη της εταιρείας σε 70 σημεία του δικτύου, ζήτησε και έλαβε αποζημίωση 2.767.782,93 ευρώ με υπουργική απόφαση που εκδόθηκε από τον ίδιο τον κ. Καραμανλή.

Λεπτομέρειες από τα έγγραφα

Ο Νίκος Φιλιππίδης και η “LIVE NEWS” αποκάλυψαν ότι η εταιρεία έχει ξεκινήσει την κατασκευή ενός τηλεπικοινωνιακού συστήματος από τη Θεσσαλονίκη στη Λάρισα και ενός άλλου από την Αθήνα στη Λάρισα.

Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας, διαπίστωσαν ότι τα δύο συστήματα δεν επικοινωνούσαν. Κατά συνέπεια, το 2021 επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους 1,3 εκατ. ευρώ, επειδή η μία από τις δύο κοινοπραξίες εγκατέστησε διαφορετικό και μη πιστοποιημένο σύστημα από την άλλη.

Ως αποτέλεσμα, η εταιρεία έπρεπε να το κατεδαφίσει και να ξεκινήσει από την αρχή για να τοποθετήσει το σωστό σύστημα, το οποίο δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί.

Η εταιρεία έκανε σειρά ενστάσεων, ζητώντας αποζημιώσεις και ποσά για την επανεκκίνηση του έργου λόγω υποπαραγωγικότητας και αντικατάσταση 70 τροχιοδεικτών από την Αθήνα μέχρι τη Λάρισα για όσα είχαν εγκατασταθεί λανθασμένα.

Η υπουργική απόφαση

Η υπουργική απόφαση που εκδόθηκε στις 12 Ιανουαρίου 2021 από τον κ. Καραμανλή επί “επτά ενστάσεων της αναδόχου κοινοπραξίας με την επωνυμία “ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΤΟΜΗ Α. Β. Ε. Ε. Ε. Τ.

Ε – ALSTOM TRANSPORT Α.Ε.”, σχετικά με αξιώσεις για θετική αποζημίωση λόγω ανεπαρκούς εκτέλεσης”, αναφέρει ότι η εταιρεία ζήτησε αποζημίωση 2.767.782,93 ευρώ. Η απόφαση έκανε δεκτές τις αιτιάσεις της εταιρείας, με αποτέλεσμα την αποζημίωση.

Το έγγραφο αποκάλυψε ότι η εταιρεία ζήτησε αποζημίωση για τα λάθη που έγιναν σε 70 σημεία του δικτύου για τα οποία της επιβλήθηκε πρόστιμο.

“Και με τον συνυπολογισμό των γενικών δαπανών της ενιστάμενης αναδόχου κοινοπραξίας για όλες τις παραπάνω εξεταζόμενες χρονικές περιόδους από 01-02-2019 έως 31-03-2020, το συνολικό ποσό της αποζημίωσης ανέρχεται σε 2.767.782,93 ευρώ”, αναφέρεται στο έγγραφο.

Αποκαλύψεις για πρόστιμο και αποζημίωση στην Ελληνική αμαξοστοιχία μετά από τραγικές παραλείψεις του σιδηροδρομικού δικτύου: Τι λένε τα έγγραφα
To top