Απρόσμενο περιστατικό στο εστιατόριο της Μυκόνου: Ο πελάτης αναγκάστηκε να πληρώσει τα χρέη του ιδιοκτήτη

Συγκλονιστικό περιστατικό στη Μύκονο: Απίστευτο και η ελληνική γραφειοκρατία στο παιχνίδι

Απρόσμενο περιστατικό στο εστιατόριο της Μυκόνου: Ο πελάτης αναγκάστηκε να πληρώσει τα χρέη του ιδιοκτήτη>

Απίστευτο περιστατικό στη Μύκονο: Μυκόνου: Πελάτης καταλήγει να πληρώνει τα χρέη του ιδιοκτήτη ταβέρνας.

Απίστευτο περιστατικό στη Μύκονο: Πελάτης πληρώνει τα χρέη του ιδιοκτήτη σε ταβέρνα

Ένα εκπληκτικό περιστατικό εκτυλίχθηκε σε ένα εστιατόριο στη Μύκονο, όταν ένας πελάτης βρέθηκε απροσδόκητα υπεύθυνος για την εξόφληση των χρεών του ιδιοκτήτη.

Το πρωτοφανές αυτό γεγονός συνέβη όταν ένας ελεύθερος επαγγελματίας επισκέφθηκε μια ταβέρνα για ένα γεύμα και προσπάθησε να πληρώσει χρησιμοποιώντας ένα τιμολόγιο.

Κατά την επεξεργασία του τιμολογίου, το σύστημα πληρωμών ελέγχει εάν η επιχείρηση που το εξέδωσε έχει εκκρεμότητες. Σύμφωνα με το νόμο, προέκυψε ότι ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου είχε ανεξόφλητη οφειλή ύψους 50.000 ευρώ.

Κατά συνέπεια, το σύστημα κίνησε αναγκαστική κατάσχεση κατά του πελάτη για λογαριασμό τρίτου.

Χωρίς να γνωρίζει την κατάσταση, το σύστημα υποθέτει ότι ο πελάτης και ο ιδιοκτήτης μπορεί να έχουν πρόσθετες συναλλαγές.

Δεδομένου ότι ο ιδιοκτήτης έχει απλήρωτες οφειλές προς το δημόσιο, το σύστημα καταφεύγει στην είσπραξη του οφειλόμενου ποσού μέσω τρίτων που ενδέχεται να έχουν πραγματοποιήσει συναλλαγές και με τα δύο μέρη. Αντί ο ιδιοκτήτης να εξοφλήσει το υπόλοιπο, η υποχρέωση πέφτει στο άτομο που είχε συναλλαγές μαζί του.

Στην περίπτωση του συγκεκριμένου εστιατορίου και του ανυποψίαστου πελάτη, εκδόθηκε δικαστική απόφαση, η οποία υποδεικνύει ότι ο πελάτης έχει εκκρεμότητες με τις πληρωμές του.

Στη συνέχεια, δικαστικός επιμελητής επισκέφθηκε τον πελάτη, προσκομίζοντας το σχετικό έγγραφο για λογαριασμό τρίτου. Το έγγραφο ορίζει ότι, λόγω της ύπαρξης οφειλής άλλου προσώπου με το οποίο πραγματοποιήθηκε συναλλαγή, ο πελάτης είναι υπεύθυνος για την εξόφληση της οφειλής για λογαριασμό του ιδιοκτήτη.

Κατά συνέπεια, ο πελάτης πρέπει να εμφανιστεί με τον δικηγόρο του στο τοπικό Ειρηνοδικείο εντός οκτώ εργάσιμων ημερών, προσκομίζοντας τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν την απουσία περαιτέρω συναλλαγών με τον εν λόγω ιδιοκτήτη εστιατορίου.

Ωστόσο, η ιστορία δεν τελειώνει εκεί, καθώς το απίστευτο αυτό περιστατικό συνέβη στο πλαίσιο της ελληνικής γραφειοκρατίας.

Το κράτος ενημερώνει τον πελάτη ότι αν ξαναεπισκεφθεί την ίδια ταβέρνα και εκδώσει άλλο τιμολόγιο, ανεξάρτητα από το ποσό του λογαριασμού, θα πρέπει να πληρωθεί στο κράτος και όχι στην ίδια την ταβέρνα.

To top