Δοκιμαστικά δρομολόγια μετρό Θεσσαλονίκης: Βίντεο του πρώτου τρένου και ενημέρωση για την πρόοδο

Το Μετρό Θεσσαλονίκης σημειώνει πρόοδο με την ολοκλήρωση του σταθμού Βενιζέλου. Παρακολουθήστε ένα βίντεο από το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο του τρένου και δείτε φωτογραφίες από την πρώτη σειρά αρχαιοτήτων που επανατοποθετήθηκαν.

Δοκιμαστικά δρομολόγια μετρό Θεσσαλονίκης: Βίντεο του πρώτου τρένου και ενημέρωση για την πρόοδο>

Περιεχόμενα

  1. Μετρό Θεσσαλονίκης: Βίντεο από το πρώτο δοκιμαστικό τρένο
  2. Αρχαιότητες επανατοποθετήθηκαν στο σταθμό Βενιζέλος του Μετρό Θεσσαλονίκης
  3. Πρώτη διέλευση τρένου από το αμαξοστάσιο της Πυλαίας προς τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό
  4. Δοκιμές και πρόοδος κατασκευής
  5. Συμπέρασμα

Το Μετρό Θεσσαλονίκης κάνει βήματα προόδου με την ολοκλήρωση του σταθμού Βενιζέλου, όπως φαίνεται σε βίντεο που έδωσε στη δημοσιότητα ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε.

Στο βίντεο φαίνεται η δοκιμαστική διαδρομή του πρώτου συρμού από τον σταθμό Αγίας Σοφίας προς τον σταθμό του Μετρό Θεσσαλονίκης, με τη βασική γραμμή να αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του έτους. Στη δημοσιότητα δόθηκαν επίσης φωτογραφίες από την πρώτη σειρά αρχαιοτήτων που επανατοποθετήθηκαν στο πρώτο υπόγειο του σταθμού Βενιζέλου. Διαβάστε παρακάτω περισσότερες λεπτομέρειες για την πρόοδο της γραμμής του μετρό.

Μετρό Θεσσαλονίκης: Βίντεο από το πρώτο δοκιμαστικό τρένο

Ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε., Νίκος Ταχιάος, έδωσε στη δημοσιότητα ένα βίντεο που δείχνει τη διέλευση του πρώτου συρμού από τον σταθμό της Αγίας Σοφίας στον σταθμό του Μετρό Θεσσαλονίκης, από την Αγία Σοφία στον σταθμό της Πλατείας Δημοκρατίας.

Ο κ. Ταχιάος σημειώνει ότι «μέχρι το τέλος του έτους και πιθανότατα νωρίτερα, η βασική γραμμή θα έχει ολοκληρωθεί. Για λόγους που θα εξηγήσω σε άλλη ανάρτηση, η εμπορική λειτουργία τοποθετείται λίγο αργότερα, στις αρχές του επόμενου έτους».

Αρχαιότητες επανατοποθετήθηκαν στο σταθμό Βενιζέλος του Μετρό Θεσσαλονίκης

Στη δημοσιότητα δόθηκαν φωτογραφίες από το πρώτο σύνολο αρχαιοτήτων που επανατοποθετήθηκαν στο πρώτο υπόγειο του σταθμού Βενιζέλου του Μετρό Θεσσαλονίκης.

Πρόκειται για ένα μέρος των εργασιών που πραγματοποιούνται στο σταθμό υπό την πλήρη καθοδήγηση και επίβλεψη του προσωπικού της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας.

Υπάρχει όμως και ένας σημαντικός στόχος που επιτεύχθηκε τελικά στον ίδιο χώρο, το κατασκευαστικό κλείσιμο μιας μεγάλης εκκρεμότητας που αποτελούσε προϋπόθεση για την ολοκλήρωση της γραμμής του μετρό: Η κατασκευή των υπόλοιπων 3 υπόγειων επιπέδων του σταθμού, και συγκεκριμένα της αποβάθρας και της σιδηροδρομικής επιδομής, δηλαδή των γραμμών.

Πρώτη διέλευση τρένου από το αμαξοστάσιο της Πυλαίας προς τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό

Η πρώτη διέλευση του τρένου από το αμαξοστάσιο της Πυλαίας προς τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό είναι ήδη γεγονός, όπως αποκάλυψε ο πρωθυπουργός πριν από λίγες ημέρες.

Στο βίντεο της ανάρτησης μπορείτε να παρακολουθήσετε το τμήμα της διαδρομής από τον σταθμό Αγίας Σοφίας έως τον σταθμό της πλατείας Δημοκρατίας, το οποίο αποτελεί επιβεβαίωση των όσων έχουν γίνει.

Δοκιμές και πρόοδος κατασκευής

Φυσικά, καθώς η εγκατάσταση των συστημάτων σηματοδότησης απομένει να γίνει, η αμαξοστοιχία κινήθηκε από τον σταθμό Sintrivani και μέχρι τον NSS με χειριστή (όχι αυτόματα) και με χαμηλή ταχύτητα 15 km/h (στο βίντεο η ταχύτητα είναι x2).

Στην υπόλοιπη γραμμή, οι δοκιμές πραγματοποιούνται αυτόματα και με τις ταχύτητες που θα ακολουθηθούν κατά την εμπορική λειτουργία (μέση ταχύτητα: 30 km/h και μέγιστη ταχύτητα: 80 km/h).

Στη Βενιζέλου, σε αντίθεση με την πλατεία Δημοκρατίας, δεν έχουν ακόμη τοποθετηθεί οι θύρες σήτας της πλατφόρμας (PSD), κάτι που αναμένεται να ολοκληρωθεί τις επόμενες εβδομάδες μόλις βγουν από τις σήραγγες οι εσωτερικές κυλιόμενες σκάλες του σταθμού, οπότε και θα τοποθετηθεί το υπόλοιπο φρεάτιο στην οδό Μοναστηρίου δίπλα στην εκκλησία Ι. Αγίων Πάντων. Όλες οι υπόλοιπες κατασκευαστικές εργασίες συνεχίζονται εντατικά τόσο στο κυρίως κέλυφος του σταθμού όσο και στις δύο εισόδους.

Δεν υπάρχουν πλέον εκκρεμότητες που να αποκλείουν την κλιμάκωση των δοκιμών σε όλη τη γραμμή, κάτι που ήταν αδύνατο όσο δεν υπήρχε ο σταθμός Βενιζέλου. Μέχρι το τέλος του έτους, και πιθανότατα νωρίτερα, η βασική γραμμή θα έχει ολοκληρωθεί. Για λόγους που θα εξηγήσω σε άλλη ανάρτηση, η εμπορική λειτουργία τοποθετείται λίγο αργότερα, στις αρχές του επόμενου έτους.

Συμπέρασμα

Συνολικά, το Μετρό Θεσσαλονίκης προχωράει καλά με την ολοκλήρωση του σταθμού Βενιζέλου, την επανεγκατάσταση της πρώτης σειράς αρχαιοτήτων και την πρώτη διέλευση του τρένου από το αμαξοστάσιο της Πυλαίας προς το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό.

Το βίντεο που έδωσε στη δημοσιότητα ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε. δίνει μια συναρπαστική εικόνα της προόδου της γραμμής του μετρό, με τη βασική γραμμή να αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του έτους.

To top