Το κοινό στρέφεται σε ενημερωτικές εκπομπές: Η «Αρένα» της Μαρίας Αναστασοπούλου βυθίζεται με χαμηλή τηλεθέαση

Το «Arena» της Μαρίας Αναστασοπούλου βυθίζεται με χαμηλά ποσοστά τηλεθέασης, καθώς οι τηλεθεατές στρέφονται σε ενημερωτικές εκπομπές, αφήνοντάς το με μόλις 2,3% μερίδιο τηλεθέασης.

Το κοινό στρέφεται σε ενημερωτικές εκπομπές: Η «Αρένα» της Μαρίας Αναστασοπούλου βυθίζεται με χαμηλή τηλεθέαση>

Η εκπομπή «Arena» της Μαρίας Αναστασοπούλου δεν κατάφερε να καθηλώσει το κοινό με το θέμα που επέλεξε, με αποτέλεσμα να σημειώσει εξαιρετικά χαμηλά νούμερα τηλεθέασης.

Ενώ η Αναστασοπούλου εμβάθυνε στο Εθνικό Σύστημα Υγείας, οι τηλεθεατές προτιμούσαν περισσότερο τις ενημερωτικές εκπομπές που κάλυπταν το ναυάγιο ανοιχτά της Πύλου. Η εκπομπή «Αρένα» έλαβε μόλις το 2,3% του δυνητικού κοινού και το 2,7% της συνολικής τηλεθέασης, αναδεικνύοντας την έλλειψη απήχησής της.

Συγκριτικά, άλλες εκπομπές όπως το «Αυτή η νύχτα μένει» στον ALPHA με 13,3% και το «Μαύρο Ρόδο» στο MEGA με 15,0% συγκέντρωσαν σημαντικά υψηλότερη τηλεθέαση.

Το «Arena» της Μαρίας Αναστασοπούλου αποτυγχάνει να εντυπωσιάσει με χαμηλή τηλεθέαση

Η εκπομπή της Μαρίας Αναστασοπούλου «Αρένα» πάλεψε να καθηλώσει το κοινό το βράδυ της Τετάρτης, καθώς ασχολήθηκε με ένα συγκεκριμένο θέμα.

Εν τω μεταξύ, οι τηλεθεατές προσελκύστηκαν από άλλες ενημερωτικές εκπομπές, ιδιαίτερα από το συνεχιζόμενο ναυάγιο ανοιχτά της Πύλου. Ενώ η Αναστασοπούλου διερευνούσε το Εθνικό Σύστημα Υγείας, οι ανταγωνιστικές εκπομπές παρείχαν άμεση ενημέρωση για το ναυάγιο, προσφέροντας πιο ολοκληρωμένη κάλυψη.

Κατά συνέπεια, η «Arena» συγκέντρωσε μόλις το 2,3% του δυνητικού κοινού και το 2,7% της συνολικής τηλεθέασης.

Κατανομή αριθμών προβολής.

To top