Τουριστική έξοδος: Η άνοδος των τιμών στη Μύκονο προκαλεί ύφεση και οργή

Δείτε πώς οι υπέρογκες τιμές διώχνουν τους τουρίστες από τη Μύκονο, προκαλώντας ύφεση. Το υψηλό κόστος για φαγητό, διαμονή και ξαπλώστρες έχει εξοργίσει τους ταξιδιώτες, οδηγώντας σε μείωση του αριθμού των επισκεπτών.

Τουριστική έξοδος: Η άνοδος των τιμών στη Μύκονο προκαλεί ύφεση και οργή>

Περιεχόμενα

  1. Δίκτυο Γερμανών συντακτών: Μύκονος – Μια μερίδα καλαμάρι 98 ευρώ
  2. Οι ταξιδιώτες αναφέρουν εμπειρίες τρόμου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  3. Ένα αγαπημένο τέχνασμα πολλών ιδιοκτητών εστιατορίων και μπαρ, αναφέρει το άρθρο, είναι να μην δείχνουν στους πελάτες έναν τιμοκατάλογο, αλλά να τους φέρνουν αμέσως μια απόδειξη, η οποία αποδεικνύεται … θλιβερή.

Δείτε γιατί οι υπέρογκες τιμές στη Μύκονο προκαλούν μείωση του τουρισμού. Οι τιμές για φαγητό, διαμονή και ξαπλώστρες έχουν εκτοξευθεί στα ύψη, αφήνοντας πολλούς τουρίστες εξοργισμένους.

Μάθετε για τον αντίκτυπο στον αριθμό των επισκεπτών και την αρνητική φήμη που έχει αποκτήσει το νησί. Οι αναφορές για υπερβολικές χρεώσεις και παραπλανητικές πρακτικές από τις επιχειρήσεις έχουν κατακλύσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ωθώντας τους δυσαρεστημένους ταξιδιώτες να δηλώσουν «Ποτέ ξανά Μύκονος».

Μάθετε πώς αυτό το τουριστικό hotspot μετατράπηκε σε καταφύγιο απάτης και απάτης και πώς η κυβέρνηση αντιμετωπίζει το ζήτημα.

Δίκτυο Γερμανών συντακτών: Μύκονος – Μια μερίδα καλαμάρι 98 ευρώ.

Δίκτυο Γερμανών συντακτών: Μύκονος – Μια μερίδα καλαμάρι 98 ευρώ

Η τακτική των υπέρογκων τιμών που χρεώνονται στους τουρίστες στη Μύκονο επισημαίνεται ως υπεύθυνη για την ύφεση στο νησί σε άρθρο του Γερμανικού Δικτύου Συντακτών RND.

Σύμφωνα με το άρθρο του RND, η ναυαρχίδα της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας, το διάσημο νησί της Μυκόνου, καταγράφει συνεχώς μειούμενους αριθμούς επισκεπτών.

Τους πρώτους τέσσερις μήνες του τρέχοντος έτους, ο αριθμός των αλλοδαπών επιβατών που έφτασαν στο αεροδρόμιο της Μυκόνου μειώθηκε κατά 28% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Τον Απρίλιο, η μείωση έφτασε ακόμη και το 30%.

Οι ταξιδιώτες αναφέρουν εμπειρίες τρόμου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Οι ταξιδιώτες αναφέρουν εμπειρίες τρόμου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Ταυτόχρονα, το άρθρο ανέφερε ότι η φήμη του νησιού έχει πλέον πληγεί σοβαρά, καθώς χρόνο με το χρόνο η εστίαση και η διασκέδαση έχουν ανεβάσει τις τιμές σε τέτοια ύψη που έχουν ξεπεράσει τα όρια ανοχής για πολλούς τουρίστες.

Έτσι πολλαπλασιάζονται οι προειδοποιήσεις από εξοργισμένους τουρίστες με αναρτήσεις στο διαδίκτυο, μεταξύ των οποίων κάποιοι αναφέρουν ότι ένα μικρό σνακ και ένα ποτήρι μπύρα κοστίζουν 50 ευρώ, 18 ευρώ ένας χυμός ντομάτας και 98 ευρώ μια μερίδα καλαμαράκια, η διαμονή σε ένα ταπεινό δίκλινο δωμάτιο δύο αστέρων κοστίζει περίπου 150 ευρώ τη βραδιά, ενώ για ένα δωμάτιο τεσσάρων ή πέντε αστέρων συχνά ζητούνται 400 έως 800 ευρώ τη βραδιά.

Επίσης, για μια ξαπλώστρα και μια ομπρέλα πρέπει να πληρώσετε περίπου 50 ευρώ την ημέρα, ενώ πολλά beach bar χρεώνουν ακόμη και εκατοντάδες ευρώ για πολυτελείς ξαπλώστρες στην πρώτη σειρά δίπλα στη θάλασσα, για παράδειγμα ένα γνωστό beach bar στην παραλία της Ψαρού χρεώνει έως και 700 ευρώ την ημέρα για δύο ξαπλώστρες.

Με δεδομένο, όπως αναφέρει το άρθρο, ότι ο επιχειρηματίας πληρώνει σχεδόν 90.000 ευρώ τη σεζόν στο δήμο Μυκόνου για την ενοικίαση περίπου 1000 τ.μ. παραλίας, μπορεί εύκολα να βγάλει αυτό το ποσό σε δύο ημέρες νοικιάζοντας τις ξαπλώστρες.

Οι περισσότερες αναρτήσεις δυσαρεστημένων τουριστών τελειώνουν με τη φράση «Ποτέ ξανά Μύκονος».

Επανειλημμένα, οι παραθεριστές εκφράζουν την οργή τους για τις εκβιαστικές τιμές σε μπαρ και εστιατόρια σε μεγάλες ταξιδιωτικές ιστοσελίδες με τίτλους όπως «αρπαχτή», «τουριστική παγίδα» ή «Έλληνες απατεώνες».

Ένας ταξιδιώτης ανέφερε μετά την επίσκεψή του σε ένα γνωστό εστιατόριο στην παραλία του Πλατύ Γιαλού: «Πληρώσαμε 654 ευρώ για δείπνο – δεν μας έδειξαν ποτέ μενού».

Ένας άλλος θυμάται: «Ο ιδιοκτήτης χρέωσε τρία κοκτέιλ και μια μερίδα πατάτες για 417 ευρώ».

Ένα αγαπημένο τέχνασμα πολλών ιδιοκτητών εστιατορίων και μπαρ, αναφέρει το άρθρο, είναι να μην δείχνουν στους πελάτες έναν τιμοκατάλογο, αλλά να τους φέρνουν αμέσως μια απόδειξη, η οποία αποδεικνύεται … θλιβερή.

Ένα αγαπημένο τέχνασμα πολλών ιδιοκτητών εστιατορίων και μπαρ, αναφέρει το άρθρο, είναι να μην δείχνουν στους πελάτες έναν τιμοκατάλογο, αλλά να τους φέρνουν αμέσως μια απόδειξη, η οποία αποδεικνύεται … θλιβερή.

Αναφορές για ‘μαφία’.

Παράλληλα, το άρθρο υπενθυμίζει ότι η Μύκονος γίνεται συχνά πρωτοσέλιδο στα ελληνικά ΜΜΕ για λάθος λόγους, όπως αυθαίρετες ενέργειες σε γνωστά μπαρ, κατεδαφίσεις με μπουλντόζες, αυστηρές ποινές, ακόμη και κλείσιμο κάποιων από αυτά.

Τέλος, θα πρέπει να σημειωθεί ότι για χρόνια η Μύκονος χτιζόταν άναρχα με τους ιδιοκτήτες μπαρ να καταλαμβάνουν ολόκληρες παραλίες και να χτίζουν νέα κτίρια ξανά και ξανά. Η αστυνομία και η πολεοδομία παρακολουθούσαν άπραγοι, με το δημοσίευμα να κάνει λόγο για διαφθορά.

Αυτό άλλαξε, καταλήγει το άρθρο, όταν άγνωστοι ξυλοκόπησαν τον αρχαιολόγο Μανώλη Ψαρρό που είχε καταγγείλει την παράνομη δόμηση, και η κυβέρνηση εντείνει τώρα τους ελέγχους με τις μέχρι τώρα έρευνες να δείχνουν μαφιόζικες.

To top