LC Waikiki: Ο σεισμός της μόδας των Τούρκων στην Αθήνα

Δείτε τον σεισμικό αντίκτυπο της εισόδου της LC Waikiki στην ελληνική αγορά. Με καταβολές από τη γρήγορη μόδα και τις προσιτές τιμές, η LC Waikiki στοχεύει να γίνει ηγετικός παίκτης στην ευρωπαϊκή αγορά ένδυσης.

LC Waikiki: Ο σεισμός της μόδας των Τούρκων στην Αθήνα>

Περιεχόμενα

  1. LC Waikiki: Επέκταση στην ελληνική αγορά
  2. Επέκταση των εμπορικών σημάτων και προκλήσεις
  3. LC Waikiki: Επιτυχία και Ιστορία
  4. Ανταγωνισμός από τον ισραηλινό όμιλο Fox Group
  5. LC Waikiki: Επέκταση και μελλοντικές προοπτικές
  6. LC Waikiki: Θρυλικός κύκλος εργασιών

«Σεισμός» στην αγορά: Η LC Waikiki, η τουρκική μάρκα ρούχων, γνωστή ως τα Zara της Τουρκίας, πρόκειται να κάνει θραύση στην ελληνική αγορά.

Με αφετηρία τη γρήγορη μόδα και τις προσιτές τιμές, η LC Waikiki στοχεύει να εξασφαλίσει μια θέση ανάμεσα στις τρεις κορυφαίες μάρκες ρούχων στην Ευρώπη. Η εταιρεία σχεδιάζει να ανοίξει τρία ακόμη καταστήματα, ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό σε δέκα, με άμεσα σχέδια επέκτασης στην Αθήνα και την Κέρκυρα.

Παρά την πρόκληση των περιορισμένων εμπορικών χώρων, η LC Waikiki σκοπεύει να εισάγει επιπλέον μάρκες και να καλύψει μακροπρόθεσμα την ελληνική αγορά με 40-50 καταστήματα.

Σεισμός στην αγορά: Οι Τούρκοι «έφτασαν» στην Αθήνα και κανείς δεν τους πρόσεξε – LC Waikiki.

LC Waikiki: Επέκταση στην ελληνική αγορά

Η LC Waikiki, γνωστή ως τα Zara της Τουρκίας, πρόκειται να επηρεάσει σημαντικά την ελληνική αγορά τα επόμενα χρόνια.

Με έμφαση στη γρήγορη μόδα σε προσιτές τιμές, η εταιρεία στοχεύει να εξασφαλίσει τη θέση της ως μία από τις τρεις κορυφαίες μάρκες ένδυσης στην Ευρώπη. Τα στελέχη της εταιρείας αποκάλυψαν ότι σχεδιάζει να ανοίξει τρία ακόμη καταστήματα, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό τους σε δέκα.

Το δεύτερο κατάστημα αναμένεται να ανοίξει στην Αθήνα στο εμπορικό κέντρο του ομίλου Φουρλή στην οδό Πειραιώς στο Φάληρο, μαζί με ένα κατάστημα στην Κέρκυρα. Επιπλέον, η LC Waikiki σχεδιάζει να ανοίξει ένα νέο κατάστημα στην Κομοτηνή το φθινόπωρο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Θράκη θα είναι η πρώτη περιοχή στην Ελλάδα όπου η τουρκική αλυσίδα θα έχει παρουσία σε όλους τους νομούς, αφού ξεκίνησε από την Ξάνθη και πρόσφατα εγκαινίασε κατάστημα στην Αλεξανδρούπολη.

Άλλες πόλεις που φιλοξενούν ήδη καταστήματα LC Waikiki είναι η Θεσσαλονίκη, η Λάρισα, η Κόρινθος και η Πάτρα. Μεσοπρόθεσμος στόχος της εταιρείας είναι να ανοίξει άλλα δέκα καταστήματα μέχρι τις αρχές του 2024, ενώ μακροπρόθεσμα εκτιμάται ότι θα έχει 40-50 καταστήματα για να καλύψει την ελληνική αγορά.

Επέκταση των εμπορικών σημάτων και προκλήσεις

Εκτός από τα καταστήματα LC Waikiki, η εταιρεία σκοπεύει να εισαγάγει και άλλα εμπορικά σήματα που αναπτύσσει ο όμιλος, ακολουθώντας το μοντέλο ανταγωνιστών όπως η Inditex (Zara) και η H&M.

Οι μάρκες αυτές θα είναι είτε αυτόνομα καταστήματα είτε shop-in-shops μέσα σε μεγαλύτερα καταστήματα LC Waikiki. Στις μάρκες προτεραιότητας περιλαμβάνονται η LCW Dream, που ειδικεύεται στα εσώρουχα, η LCW Home που προσφέρει είδη σπιτιού, και η LCW Baby.

Ωστόσο, η μεγαλύτερη πρόκληση για την επέκταση της αλυσίδας στην Ελλάδα είναι η έλλειψη μεγάλων εμπορικών χώρων σε προνομιακές τοποθεσίες.

Παρά το γεγονός αυτό, η LC Waikiki παραμένει προσηλωμένη στα αναπτυξιακά της σχέδια και στοχεύει στην εδραίωση μιας ισχυρής παρουσίας στην ελληνική αγορά λιανικού εμπορίου.

LC Waikiki: Επιτυχία και Ιστορία

Η είσοδος της LC Waikiki στην ελληνική αγορά το 2018 αποδείχθηκε καρποφόρα.

Παρά τις προκλήσεις που αντιμετώπισε, όπως η έλλειψη ηλεκτρονικού καταστήματος και ο αντίκτυπος του λουκέτου, η εταιρεία πέτυχε σημαντική αύξηση των πωλήσεων το 2021, σηματοδοτώντας την πρώτη κερδοφόρα χρονιά της στην Ελλάδα. Για να επεκτείνει περαιτέρω την εμβέλειά της, η LC Waikiki σχεδιάζει να δημιουργήσει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για να καλύψει τις περιοχές στις οποίες δεν έχει επί του παρόντος φυσική παρουσία.

Η μάρκα ξεκίνησε από το Παρίσι το 1988, αλλά περιήλθε σε τουρκική ιδιοκτησία το 1997. Η LC Waikiki στοχεύει να γίνει μία από τις τρεις κορυφαίες ευρωπαϊκές μάρκες ένδυσης, ανταγωνιζόμενη γίγαντες του κλάδου όπως η Inditex (Zara) και η H&M.

Από το πρώτο της κατάστημα στο εξωτερικό στη Ρουμανία το 2009, η LC Waikiki έχει αναπτυχθεί εκθετικά και σήμερα διαθέτει πάνω από 1200 καταστήματα σε περισσότερες από 50 χώρες. Η εταιρεία απασχολεί περίπου 47.000 άτομα στα καταστήματά της και έχει την έδρα της στην Κωνσταντινούπολη.

Ανταγωνισμός από τον ισραηλινό όμιλο Fox Group

Εν τω μεταξύ, ο ισραηλινός όμιλος Fox, γνωστός για τη συμφωνία του με τον όμιλο Jumbo για την επέκταση της ελληνικής αλυσίδας στο Ισραήλ, ετοιμάζεται επίσης να εισέλθει στην ελληνική αγορά.

Ο όμιλος προωθεί στην Ελλάδα το ηλεκτρονικό κατάστημα ένδυσης και υπόδησης Terminal X. Η συνεργασία με την Jumbo περιλαμβάνει το άνοιγμα του πρώτου καταστήματος μέχρι το τέλος του 2022, με συμφωνία 12ετούς διάρκειας που μπορεί να επεκταθεί για άλλα 10 χρόνια.

Η Inditex (ZARA, Bershka κ.λπ.) παραμένει κυρίαρχος παίκτης στην ελληνική διαδικτυακή αγορά ένδυσης και υπόδησης.

Ωστόσο, η συνεργασία της Jumbo με τον ισραηλινό όμιλο Fox Group δίνει μια νέα διάσταση στον ανταγωνισμό, καθώς ο όμιλος Fox Group είναι ένας εξέχων παίκτης στον ισραηλινό τομέα του λιανεμπορίου, με εξειδίκευση στην ένδυση. Η εταιρεία διαθέτει πολυάριθμα καταστήματα σε όλο τον κόσμο και είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο του Τελ Αβίβ.

Αντιμετωπίζοντας προκλήσεις και ανταγωνισμό, η LC Waikiki και η είσοδος του ισραηλινού ομίλου Fox στην ελληνική αγορά σηματοδοτούν τη συνεχή ανάπτυξη και εξέλιξη του τομέα του λιανικού εμπορίου.

LC Waikiki: Επέκταση και μελλοντικές προοπτικές

Η επέκταση της LC Waikiki σε νέες περιοχές και η εισαγωγή διαφορετικών εμπορικών σημάτων υποδηλώνουν θετικές προοπτικές για την εταιρεία.

Με έμφαση στην προσιτή μόδα και σχέδια για την καθιέρωση διαδικτυακής παρουσίας, η LC Waikiki στοχεύει να κατακτήσει σημαντικό μερίδιο αγοράς στην Ελλάδα. Καθώς η εταιρεία συνεχίζει να αναπτύσσεται και να προσαρμόζεται στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των καταναλωτών, μακροπρόθεσμος στόχος της είναι να εδραιώσει τη θέση της ως κορυφαία μάρκα ένδυσης στην Ευρώπη.

LC Waikiki: Θρυλικός κύκλος εργασιών

Το έτος 2021 ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένο για την LC Waikiki, με αποτέλεσμα τη σημαντική αύξηση των πωλήσεων και την αναμενόμενη κερδοφορία.

Παρά τις προκλήσεις που αντιμετώπισε, η εταιρεία κατάφερε να επιτύχει αξιόλογο κύκλο εργασιών και να εδραιωθεί στην ελληνική αγορά. Με στρατηγικά σχέδια επέκτασης και την εισαγωγή νέων εμπορικών σημάτων, η LC Waikiki είναι έτοιμη για συνεχή επιτυχία και ανάπτυξη.

To top