Αλλαγή των σούπερ μάρκετ: Οι ηλεκτρονικές αγορές εκτοξεύονται | Ο Σκλαβενίτης κυριαρχεί | 400 προϊόντα αντιμετωπίζουν αυξήσεις τιμών

Δείτε το μεταβαλλόμενο τοπίο των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ με αύξηση 10% το πρώτο τρίμηνο του 2023. Σούπερ μάρκετ όπως ο Σκλαβενίτης κυριαρχούν στην αγορά, ενώ οι τιμές των 400 προϊόντων πρόκειται να αυξηθούν.

Αλλαγή των σούπερ μάρκετ: Οι ηλεκτρονικές αγορές εκτοξεύονται | Ο Σκλαβενίτης κυριαρχεί | 400 προϊόντα αντιμετωπίζουν αυξήσεις τιμών>

Περιεχόμενα

  1. Αύξηση των online σούπερ μάρκετ
  2. Αύξηση των κατηγοριών ηλεκτρονικών αγορών
  3. Δημοφιλείς ημέρες για online αγορές
  4. Ηγέτες σούπερ μάρκετ
  5. Αύξηση των τιμών στα καταναλωτικά αγαθά

Δείτε το μεταβαλλόμενο τοπίο των αγορών από σούπερ μάρκετ με αύξηση 10% των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο του 2023 σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Σύμφωνα με την Convert Group, ο κύκλος εργασιών έφτασε τα 76 εκατ.

ευρώ, αναδεικνύοντας την αυξανόμενη δημοτικότητα των ηλεκτρονικών αγορών παντοπωλείου. Κατηγορίες όπως τα προϊόντα για κατοικίδια ζώα, τα χαρτικά, τα ποτά, τα αρτοσκευάσματα και τα βρεφικά προϊόντα σημείωσαν σημαντική αύξηση της αξίας τους.

Στην τριμηνιαία έκθεση, ο Σκλαβενίτης αναδείχθηκε κυρίαρχος παίκτης, καταγράφοντας κύκλο εργασιών διπλάσιο από τον πλησιέστερο ανταγωνιστή του. Επιπλέον, οι καταναλωτές μπορούν να αναμένουν αυξήσεις τιμών σε διάφορα προϊόντα, όπως δημητριακά, ζάχαρη, είδη προσωπικής φροντίδας και άλλα.

Έτσι θα κάνουμε τώρα τα ψώνια μας: Τα πάντα στα σούπερ μάρκετ αλλάζουν –.

Αύξηση των online σούπερ μάρκετ

Σούπερ μάρκετ: με αύξηση 10% το πρώτο τρίμηνο του 2023, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2022.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group, ο κύκλος εργασιών έφτασε τα 76 εκατ.

ευρώ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται οι παίκτες της Q-Commerce Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt, οι οποίοι κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.

Αξιοσημείωτη είναι επίσης η αύξηση των παραγγελιών κατά 9%, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2022, με τον αριθμό των ειδών που τοποθετούνται στο καλάθι να μειώνεται κατά 10%, ωστόσο η μέση αξία κάθε προϊόντος αυξήθηκε κατά 10%.

Αύξηση των κατηγοριών ηλεκτρονικών αγορών

Οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (σε ευρώ) των ηλεκτρονικών αγορών το πρώτο τρίμηνο του 2023 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2022 περιλαμβάνουν τις ακόλουθες.

  • +33% στα προϊόντα για ζώα συντροφιάς
  • +19% σε χαρτικά και προϊόντα καθαρισμού
  • +13% σε ποτά και αναψυκτικά
  • +11% στα προϊόντα αρτοποιίας
  • +10% στα βρεφικά προϊόντα
  • +8% στα νωπά τρόφιμα
  • +8% στα κατεψυγμένα τρόφιμα
  • +6% στα προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς
  • Άλλα είδη αυξήθηκαν σε αξία (EUR) των ηλεκτρονικών αγορών κατά 8%

Δημοφιλείς ημέρες για online αγορές

Η πιο δημοφιλής ημέρα για τις ηλεκτρονικές αγορές των νοικοκυριών εξακολουθεί να είναι η Δευτέρα, με το 17% των συνολικών παραγγελιών να πραγματοποιούνται την ημέρα αυτή.

Η Παρασκευή ακολουθεί τώρα παρόμοια τάση, με το ποσοστό των συνολικών παραγγελιών να είναι περίπου 17% των συνολικών παραγγελιών.

Ηγέτες σούπερ μάρκετ

Σούπερ μάρκετ: Σκλαβενίτης ισοπέδωσε τους όρους ανταγωνισμού.

Για άλλη μια χρονιά ο Σκλαβενίτης απέδειξε ότι παραμένει το μεγάλο αφεντικό στην αγορά των σούπερ μάρκετ!.

Ο κόσμος παραμένει πιστός στον Σκλαβενίτη, καθώς το σούπερ μάρκετ κατέγραψε διπλάσιο τζίρο από τον επόμενο.

Ο Σκλαβενίτης ήταν και είναι ο κυρίαρχος παίκτης σε αυτό το περιβάλλον, και μάλιστα με διαφορά.

Το 2022 έφτασε τα 4,5 δισ. ευρώ σε κύκλο εργασιών (3,98 δισ. ευρώ το 2021) για πρώτη φορά στην ιστορία της και μάλιστα αυξάνεται σταθερά τα τελευταία χρόνια μετά την εξαγορά και απορρόφηση της Μαρινόπουλος.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος είδε τον κύκλο εργασιών της να παραμένει σχεδόν στα ίδια επίπεδα, με ελαφρά μείωση, από 1,96 δισ. ευρώ το 2021 σε 1,92 δισ.

ευρώ το 2022, ενώ η Lidl αποτελεί επίσης σημαντική δύναμη στην αγορά με κύκλο εργασιών που εκτιμάται σε περίπου 1,8 δισ. ευρώ, αν και δεν δημοσιεύει επίσημες οικονομικές καταστάσεις, καθώς η εταιρική της μορφή είναι αυτή της ομόρρυθμης εταιρείας. Όσον αφορά τον όμιλο Metro – My market, έκανε τζίρο 1,5 δισ. ευρώ (1,48 δισ.

ευρώ) το 2022 και είναι το τέταρτο μεγαλύτερο σούπερ μάρκετ στην ελληνική αγορά, διατηρώντας έναν ισχυρό πόλο δραστηριότητας εκτός από τα καταστήματα My market, που είναι τα καταστήματα χονδρικής πώλησης για επαγγελματίες εστίασης και ξενοδοχεία, Metro Cash & Carry.

Αύξηση των τιμών στα καταναλωτικά αγαθά

Σούπερ μάρκετ: Αυτά είναι τα 400 προϊόντα που ανεβαίνουν σε τιμές.

Η περιπέτεια των καταναλωτών δεν έχει τέλος, καθώς 400 προϊόντα θα γίνουν πιο ακριβά!.

Τα «καλάθια» καταναλωτικών αγαθών – το παραδοσιακό «καλάθι της νοικοκυράς» και το νέο «καλάθι του νοικοκυριού», με το οποίο η κυβέρνηση ήλπιζε να διευκολύνει τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς, γίνονται όλο και πιο ακριβά.

Μετά τις μεγάλες αυξήσεις των τιμών που σημειώθηκαν αμέσως μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, ένα νέο κύμα αυξήσεων των τιμών βρίσκεται σε εξέλιξη και θα ακολουθήσει άλλο ένα τον Φεβρουάριο.

Το προοίμιο είναι οι νέοι τιμοκατάλογοι που αποστέλλονται στους πελάτες χονδρικής από τις βιομηχανίες και τους εισαγωγείς.

Περιλαμβάνουν αυξημένες τιμές για εκατοντάδες κωδικούς προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων των τυποποιημένων τροφίμων, ποτών και αναψυκτικών, ειδών οικιακής χρήσης.

Οι αυξήσεις στις τιμές χονδρικής κυμαίνονται κατά μέσο όρο μεταξύ 8% και 12%, αλλά σε πολλές περιπτώσεις προσεγγίζουν το 20%.

Οι λιανικές τιμές θα είναι ελαφρώς υψηλότερες, καθώς θα αυξηθούν κατά το αναλογικό μερίδιο κέρδους των σούπερ μάρκετ.

Σημαντικές αυξήσεις τιμών αναμένονται επίσης για τα νωπά προϊόντα που πωλούνται μέσω των λαϊκών αγορών, των παντοπωλείων και των αλυσίδων σούπερ μάρκετ.

Τα νωπά προϊόντα γίνονται πιο ακριβά όχι μόνο λόγω του αυξημένου κόστους ενέργειας, λιπασμάτων, φυτοφαρμάκων κ.λπ., αλλά και λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που έχουν μειώσει την παραγωγή, ενώ δυσχεραίνουν τη συγκομιδή και τη διανομή στην κεντρική αγορά και τα καταστήματα.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των παραγόντων της αγοράς και με βάση τις πληροφορίες των υπευθύνων προμηθειών των αλυσίδων σούπερ μάρκετ, τις επόμενες δύο εβδομάδες θα υπάρξουν αυξήσεις τιμών στα ακόλουθα προϊόντα – τα οποία αναφέρονται ενδεικτικά, δηλαδή μερικά από αυτά θα γίνουν ακριβότερα.

  • Έως 20% στα δημητριακά, την τυποποιημένη ζάχαρη, τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας, τα σαμπουάν, τα προϊόντα οικιακού καθαρισμού, τα απορρυπαντικά και τις ζωοτροφές
  • Έως 18% σε τυποποιημένους χυμούς, εμφιαλωμένο και ανθρακούχο νερό
  • Οι τιμές των διαφόρων τύπων τυριών θα αυξηθούν κατά περίπου 15% κατά μέσο όρο. Παρόμοιες αυξήσεις αναμένονται επίσης για τα κρασιά, τα γαλακτοκομικά προϊόντα, τα αρτοσκευάσματα, τα προϊόντα αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής, τις μαρμελάδες και τις μαρμελάδες.
  • Οι τιμές των τυποποιημένων ελαιολάδων θα αυξηθούν κατά περίπου 8%, των παιδικών τροφών, των προϊόντων σοκολάτας και των μπισκότων έως και 10%.
  • Τα κατεψυγμένα λαχανικά και τα κατεψυγμένα αρτοσκευάσματα θα δουν τις τιμές να αυξάνονται κατά 5% έως 7%

Παράγοντες της αγοράς επισημαίνουν ότι οι βιομηχανίες και οι έμποροι θα συνεχίσουν να στέλνουν φουσκωμένα τιμολόγια στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ το επόμενο διάστημα.

Οι αυξήσεις, εκτιμάται, θα κινηθούν σε χαμηλότερους ρυθμούς λόγω της αποκλιμάκωσης της ενεργειακής κρίσης και του γεγονότος ότι οι καταναλωτές γυρίζουν πλέον την πλάτη τους στα προϊόντα εκείνα στα οποία υπάρχει σημαντική αύξηση των τιμών.

To top