Χάος στο Google Gmail: Περισσότερες διαφημίσεις και απογοήτευση των χρηστών

Δείτε το χάος στο Gmail, καθώς οι χρήστες εκφράζουν την απογοήτευσή τους για την αύξηση των διαφημίσεων, καθιστώντας δύσκολη τη διάκριση μεταξύ των κανονικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και των διαφημίσεων.

Χάος στο Google Gmail: Περισσότερες διαφημίσεις και απογοήτευση των χρηστών>

Περιεχόμενα

  1. Google: Η μεγάλη αλλαγή στο Gmail
  2. Google: Τεχνητή νοημοσύνη στο Gmail
  3. Google: Οι μεγάλοι αντίπαλοι με τη Microsoft
  4. Google: Αυτό το «κόλπο» σας επιτρέπει να «κρύψετε» το αυτοκίνητό σας

Δείτε το χάος που βιώνουν οι χρήστες του Gmail με την εισροή διαφημίσεων που καθιστούν δύσκολη τη διάκριση μεταξύ των κανονικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και των διαφημίσεων.

Οι χρήστες έχουν εκφράσει την απογοήτευσή τους, περιγράφοντας τις αλλαγές ως ενοχλητικές και κακή εμπειρία. Η Google αναγνωρίζει την αύξηση των διαφημίσεων, αλλά διαβεβαιώνει τους χρήστες ότι πειραματίζεται συνεχώς με διαφορετικές μορφές. Τονίζουν τη δέσμευσή τους να βοηθήσουν τους χρήστες να ανακαλύψουν και να συνδεθούν με νέες επιχειρήσεις.

Μάθετε περισσότερα για τις μεγάλες αλλαγές στο Gmail και την ενσωμάτωση της τεχνολογίας AI σε αυτό το άρθρο.

Google: χάος με το Gmail – Οι χρήστες είναι έξαλλοι –.

Google: Η μεγάλη αλλαγή στο Gmail

Οι χρήστες της Google ανέφεραν ότι παρατήρησαν αύξηση των διαφημίσεων στα εισερχόμενά τους στο Gmail, καθιστώντας δυσκολότερη τη διάκριση μεταξύ διαφημίσεων και κανονικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Η προσθήκη ενός μικρού εικονιδίου «Ad» είναι η μόνη διαφορά, προκαλώντας απογοήτευση στους χρήστες που το βρίσκουν ενοχλητικό. Πολλοί κατέφυγαν στο Twitter για να εκφράσουν τη δυσαρέσκειά τους, χαρακτηρίζοντας τις αλλαγές ως κακή εμπειρία.

Σε απάντηση, η Google αναγνώρισε την αλλαγή, αλλά δήλωσε τη δέσμευσή της να πειραματιστεί με διαφορετικές μορφές. Η εταιρεία επανέλαβε ότι δεν πωλεί δεδομένα χρηστών ούτε χρησιμοποιεί δεδομένα του Gmail για διαφημιστικούς σκοπούς.

Στόχος της Google είναι να βοηθήσει τους χρήστες να ανακαλύψουν και να συνδεθούν με νέες επιχειρήσεις μέσω αυτών των αλλαγών.

Google: Τεχνητή νοημοσύνη στο Gmail

Η Google σχεδιάζει να ενσωματώσει την τεχνολογία AI σε διάφορες εφαρμογές, όπως το Gmail, το Chat, το Meet, το Sheets και το Slides.

Αυτά τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης θα εξορθολογίσουν τις εργασίες και θα εξοικονομήσουν χρόνο και προσπάθεια στους χρήστες. Η εταιρεία δοκιμάζει επί του παρόντος τα εργαλεία AI και τα διαθέτει σε περιορισμένο αριθμό χρηστών του Workspace, οι οποίοι έχουν πρόσβαση στο Gmail και στα εργαλεία παραγωγικότητας της Google.

Η λειτουργία AI επιτρέπει στους χρήστες να πληκτρολογήσουν ένα θέμα και η εφαρμογή δημιουργεί αμέσως ένα προσχέδιο email, το οποίο μπορεί να επεξεργαστεί περαιτέρω.

Google: Οι μεγάλοι αντίπαλοι με τη Microsoft

Το Microsoft 365 είναι ο σημαντικότερος ανταγωνιστής της Google στην αγορά εφαρμογών παραγωγικότητας. Και οι δύο εταιρείες επενδύουν στην ενσωμάτωση τεχνητής νοημοσύνης στις πλατφόρμες τους.

Η Microsoft αναμένεται να προβεί σε ανακοινώσεις σχετικά με την ενσωμάτωση τεχνητής νοημοσύνης στη σουίτα παραγωγικότητας. Η εμφάνιση της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης, με παράδειγμα το ChatGPT της OpenAI, έχει πυροδοτήσει έναν αγώνα δρόμου μεταξύ των τεχνολογικών κολοσσών για να εμπλουτίσουν τα προϊόντα τους με δημιουργικές δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης.

Οι εξελίξεις αυτές αναδεικνύουν τη σημασία της τεχνητής νοημοσύνης στη διαμόρφωση του μέλλοντος της τεχνολογίας.

Google: Αυτό το «κόλπο» σας επιτρέπει να «κρύψετε» το αυτοκίνητό σας

Οι Χάρτες Google έφεραν επανάσταση στην πλοήγηση, παρέχοντας στους χρήστες μια εμπειρία χωρίς άγχος. Το Google Street View προσφέρει μια ψηφιακή αναπαράσταση του περιβάλλοντος χώρου, βοηθώντας τους χρήστες στην οπτικοποίηση των προορισμών.

Το περιεχόμενο του Street View προέρχεται από τη Google και τους χρήστες, με μεγάλη έμφαση στην προστασία της ιδιωτικής ζωής των χρηστών. Διατίθενται εργαλεία θόλωσης για την απόκρυψη αναγνωρίσιμων ατόμων ή οχημάτων. Εάν η θόλωση είναι ελλιπής, οι χρήστες μπορούν να αναφέρουν ένα πρόβλημα στην Google.

Ακολουθώντας μια απλή διαδικασία, οι χρήστες μπορούν να ζητήσουν τη θόλωση συγκεκριμένων περιοχών ή αντικειμένων στις εικόνες του Street View.

To top