Coffee Island: Enter Cosmetics Market & Sustainable Growth

Δείτε τη συναρπαστική είσοδο της Coffee Island στην αγορά καλλυντικών μέσω μιας στρατηγικής συνεργασίας με την Coffe-Eco. Η κίνηση αυτή δημιουργεί την πρώτη βιομηχανική μονάδα στη Νότια Ευρώπη που επαναχρησιμοποιεί υπολείμματα καφέ για νέα προϊόντα.

Coffee Island: Enter Cosmetics Market & Sustainable Growth>

Περιεχόμενα

  1. Νησί του καφέ: Είσοδος στην αγορά καλλυντικών «από την άκρη του δρόμου»
  2. Δέσμευση βιώσιμης ανάπτυξης της Supply Unique
  3. Δεδομένα σχετικά με τις οικονομικές επιδόσεις της Supply Unique
  4. Το προφίλ: Νησί του καφέ
  5. Η ιστορία του νησιού του καφέ
  6. Η περιεκτική προσέγγιση της Coffee Island
  7. Συνέπεια μέσω της εκπαίδευσης
  8. Νησί του καφέ: Κάτι για όλους

Η Coffee Island της Supply Unique κάνει δυναμική είσοδο στην αγορά καλλυντικών, συνεργαζόμενη με τη νεοσύστατη εταιρεία Coffe-Eco.

Στόχος της εταιρείας είναι η δημιουργία της πρώτης βιομηχανικής μονάδας στη Νότια Ευρώπη που θα επαναχρησιμοποιεί τα υπολείμματα του καφέ για την παραγωγή καλλυντικών. Η στρατηγική αυτή κίνηση υποστηρίζεται από την εξαγορά του 30% της Coffe-Eco, σηματοδοτώντας τη δέσμευση της Supply Unique για βιώσιμη ανάπτυξη.

Με μηνιαίες συλλογές 2 τόνων υπολειμμάτων καφέ, αναπτύσσουν προϊόντα για γνωστές μάρκες όπως η Apivita, η KORRES, η Dust and Cream και η Frezyderm. Η επιτυχία της Coffee Island επεκτείνεται πέρα από τα καλλυντικά, καθώς διαθέτει 470 καφετέριες σε όλη την Ελλάδα, την Κύπρο, το Ηνωμένο Βασίλειο, τον Καναδά, το Ντουμπάι και την Ελβετία.

Κίνηση – Ματ από το νησί του καφέ: Coffee Coffee: Η είσοδος στην αγορά καλλυντικών

Νησί του καφέ: Είσοδος στην αγορά καλλυντικών «από την άκρη του δρόμου»

Η Supply Unique, η εταιρεία που βρίσκεται πίσω από τη γνωστή μάρκα καφέ Coffee Island, εισέρχεται στην αγορά καλλυντικών «από τον παράδρομο».

Όπως ανακοίνωσε χθες σε ειδική εκδήλωση ο εκτελεστικός διευθυντής της εταιρείας Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, η εταιρεία απέκτησε το 30% της νεοφυούς επιχείρησης Coffe-Eco, η οποία μέσω της επανεπεξεργασίας υπολειμμάτων καφέ αναπτύσσει σήμερα καλλυντικά για γνωστά εγχώρια brunch.

Στην πραγματικότητα, η συμμαχία αυτή θα οδηγήσει στη δημιουργία της πρώτης βιομηχανικής μονάδας στη Νότια Ευρώπη που επεξεργάζεται και επαναχρησιμοποιεί τα υπολείμματα του καφέ εσπρέσο για την παραγωγή νέων προϊόντων.

Δέσμευση βιώσιμης ανάπτυξης της Supply Unique

Η επένδυση αυτή στην startup που ξεκίνησε το 2016 από το Πανεπιστήμιο Πατρών έφτασε τις 400 χιλιάδες ευρώ, όπως είπε ο κ. Κωνσταντινόπουλος, προσθέτοντας ότι η απόφαση αυτή συνοδεύεται από τη δέσμευση της εταιρείας να χρησιμοποιεί έως και το 5% του ετήσιου κύκλου εργασιών της σε δράσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη και την αειφορία.

«Οριστικοποιήσαμε το πρώτο μας προϊόν για την αγορά καλλυντικών το 2019. Η κυκλική οικονομία είναι ένα μοντέλο που αναμένουμε να υιοθετηθεί από όλες τις εταιρείες καφέ τα επόμενα χρόνια.

Κάθε μήνα συλλέγουμε περίπου 2 τόνους υπολειμμάτων καφέ και βρισκόμαστε στη διαδικασία ανάπτυξης προϊόντων για εταιρείες όπως η Apivita, η KORRES, η Dust and Cream και η Frezyderm», δήλωσε ο Αλέξης Παντζιαρός, διευθύνων σύμβουλος της Coffe-ECO.

Δεδομένα σχετικά με τις οικονομικές επιδόσεις της Supply Unique

Στο πλαίσιο της χθεσινής ενημέρωσης, παρουσιάστηκαν στοιχεία για τις οικονομικές επιδόσεις της Supply Unique και εκτιμήσεις για τις φετινές επιδόσεις.

Ο ίδιος ανέφερε ότι υπήρξε μια μικρή κάμψη στις πωλήσεις και την κερδοφορία το 2022 λόγω της απόφασης να μην υπάρξουν επαναλαμβανόμενες αυξήσεις τιμών στα προϊόντα καφέ παρά τις τεράστιες πιέσεις. Σημείωσε ότι θα είναι ικανοποιημένοι αν κλείσουν το έτος στα επίπεδα του 2021, κοντά στα 37 εκατ. ευρώ.

Μιλώντας για τον τομέα του οργανωμένου λιανικού εμπορίου, είπε ότι το 2023 θα φτάσει το 7% του κύκλου εργασιών της εταιρείας με προοπτική σταδιακής αύξησης τα επόμενα χρόνια.

Το προφίλ: Νησί του καφέ

Η Coffee Island είναι η νούμερο 1 αλυσίδα καφέ στην Ελλάδα και τη Νότια Ευρώπη. Η εταιρεία εδρεύει στην Πάτρα και διαθέτει 470 σύγχρονες καφετέριες στην Ελλάδα, την Κύπρο, το Ηνωμένο Βασίλειο, τον Καναδά, το Ντουμπάι και την Ελβετία.

Διαθέτει τις δικές της εγκαταστάσεις επεξεργασίας και διανομής καφέ στην Πάτρα, όπου επεξεργάζονται και καβουρδίζονται 1400 τόνοι καφέ ετησίως.

Η εταιρεία απασχολεί 210 υπαλλήλους, συμβάλλει σημαντικά στην εθνική οικονομία και τα καταστήματά της εξυπηρετούν καθημερινά χιλιάδες επισκέπτες.

Η ιστορία του νησιού του καφέ

Πώς γίνεται από ένα μικρό κατάστημα μια καλοκουρδισμένη αλυσίδα franchise; Δύο δεκαετίες αργότερα, η Coffee Island έχει τετρακόσια ενεργά καταστήματα στην Ελλάδα και σαράντα έξι στην Κύπρο (και συνολικά 22 ακόμη υπό κατασκευή εντός των ελληνικών και κυπριακών συνόρων).

Το 2010 ήταν η χρονιά που ο σημερινός διευθύνων σύμβουλος Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος εντάχθηκε στην εταιρεία, φέρνοντας μαζί του τρεις άξιους συνεργάτες.

Ένας από αυτούς ήταν ο Παναγιώτης Κωνσταντινόπουλος, σημερινός Διευθυντής Επιχειρήσεων και Έρευνας και Ανάπτυξης. Σχεδίασαν μια νέα πορεία με τον εσπρέσο τοποθετημένο στο επίκεντρο.

Δεν τους πήρε πολύ χρόνο, αλλά έβαλαν πολλή δουλειά για να δώσουν υπόσταση στο όραμά τους.

Η περιεκτική προσέγγιση της Coffee Island

Όπως έκαναν στην Αθήνα, έτσι συνέβη και σε κάθε μέρος της χώρας, όπου έφεραν ένα καθημερινό αγαθό.

«Θέλουμε να πίνετε τον καφέ σας από εμάς κάθε μέρα, γι’ αυτό προσπαθούμε να μην είναι ένας συνηθισμένος καφές, αλλά ένας πολύ καλός καφές με ποιότητα, που αξίζει την τιμή που πληρώνουν οι πελάτες», εξηγεί ο Παναγιώτης Κωνσταντινόπουλος.

Από τον πρώτο franchisee της Coffee Island που ξεκίνησε στον Πύργο Ηλείας πριν από 18 χρόνια, μέχρι σήμερα, που βρίσκουμε τα καφέ-καφέ τους σε όλη τη χώρα, έχουν περισσότερους από τέσσερις χιλιάδες εργαζόμενους στο δίκτυό τους.

Συνέπεια μέσω της εκπαίδευσης

Πώς εξασφαλίζετε ότι ο ίδιος καφές σερβίρεται στο Ηράκλειο Κρήτης και στην Ξάνθη; «Πρώτα απ’ όλα, στην εταιρεία έχουμε καθιερώσει ένα εσωτερικό σύστημα εκπαίδευσης.

Παρόλο που ο υπάλληλος που θα φτιάξει τον καφέ μας εκείνη τη στιγμή παίζει σημαντικό ρόλο στο αποτέλεσμα που θα βρούμε στο φλιτζάνι, θέλαμε να ελαχιστοποιήσουμε την πιθανότητα «λαθών» και δώσαμε σε όλους, εκτός από τις τεχνικές γνώσεις, μερικά χρήσιμα εργαλεία. Απλοποιήσαμε κάθε διαδικασία που θεωρείται τυπική.

Τέτοια εργαλεία είναι, για παράδειγμα, τα δυναμομετρικά πιεστήρια, έτσι ώστε ο καθένας να πιέζει τον φρεσκοαλεσμένο καφέ με την ίδια πίεση (η πίεση που ασκείται έχει διαφορετικά αποτελέσματα στην εκχύλιση).

Προσθέσαμε ακόμη και θερμόμετρα στις μηχανές γάλακτος για να διασφαλίσουμε ότι κανείς δεν θα πιει καμένο γάλα στον καπουτσίνο. Οι πάγκοι είναι χαμηλά και η μηχανή βρίσκεται στη μέση, ώστε να υπάρχει εποπτεία από τον πελάτη.

Ο εργαζόμενος αναγκάζεται να φροντίζει σχολαστικά για την καθαριότητα του χώρου εργασίας του», εξηγεί ο διευθυντής επιχειρήσεων για το μοντέλο εκπαίδευσης και λειτουργίας.

Νησί του καφέ: Κάτι για όλους

Από τον πρώτο franchisee της Coffee Island που ξεκίνησε στον Πύργο Ηλείας πριν από 18 χρόνια, μέχρι σήμερα, που βρίσκουμε τα καφέ-καφέ τους σε όλη τη χώρα, έχουν περισσότερους από τέσσερις χιλιάδες εργαζόμενους στο δίκτυό τους.

To top