Επαναστατική τραπεζική: Εφαρμογές μηνυμάτων, Chatbots και εξατομικευμένες υπηρεσίες για νέους πελάτες

Δείτε πώς οι εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων φέρνουν επανάσταση στις τράπεζες. Βελτιώστε την ικανοποίηση των πελατών με chatbots, εξατομικευμένες προσφορές και συνομιλίες 1 προς 1. Εξερευνήστε τη μητρική διαφήμιση, την άνετη επιλογή υπηρεσιών και την οικονομική εκπαίδευση.

Επαναστατική τραπεζική: Εφαρμογές μηνυμάτων, Chatbots και εξατομικευμένες υπηρεσίες για νέους πελάτες>

Περιεχόμενα

  1. Τράπεζες: Σοκ! Σοκ – Όλες κλείνουν – Έτσι θα κάνουμε τις συναλλαγές μας
  2. Πώς οι τράπεζες μπορούν να αξιοποιήσουν τις εφαρμογές μηνυμάτων
  3. Τράπεζες: Η κρυφή αύξηση που κανείς δεν συνειδητοποίησε

Δείτε το μέλλον της τραπεζικής: Messaging Apps Revolutionize Customer Experience and Financial Services.

Μάθετε πώς οι τράπεζες μπορούν να αξιοποιήσουν τα chatbots, τις εξατομικευμένες προσφορές, την εγγενή διαφήμιση και άλλα για να ενισχύσουν την ικανοποίηση και την ευκολία των πελατών. Παράλληλα, εξερευνήστε την κρυφή αύξηση των επιτοκίων δανείων και καταθέσεων, που επηρεάζει την οικονομική ευημερία των νοικοκυριών. Μείνετε ενήμεροι για τις αλλαγές των επιτοκίων και κατανοήστε το διευρυνόμενο περιθώριο κέρδους για τις τράπεζες.

Μάθετε πώς αυτές οι εξελίξεις επηρεάζουν τα καταναλωτικά δάνεια, τα στεγαστικά δάνεια και τα επιχειρηματικά δάνεια. Πλοηγηθείτε στο εξελισσόμενο τραπεζικό τοπίο με πολύτιμες γνώσεις και προσαρμοστείτε στις μεταβαλλόμενες δυναμικές του κλάδου.

Τράπεζες: Σοκ! Σοκ – Όλες κλείνουν – Έτσι θα κάνουμε τις συναλλαγές μας

Τράπεζες: Το μέλλον φέρνει αλλαγές στις συναλλαγές μας με τις τράπεζες.

Η ευρεία δημοτικότητα των εφαρμογών ανταλλαγής μηνυμάτων μεταξύ των νέων σημαίνει ότι είναι εύκολο για αυτούς να αλληλεπιδρούν με τις τράπεζες εκεί, μειώνοντας την καμπύλη εκμάθησης και τις πιθανές απογοητεύσεις που σχετίζονται με την υιοθέτηση μιας νέας πλατφόρμας επικοινωνίας.

Χρησιμοποιώντας μια εφαρμογή με την οποία το κοινό σας αισθάνεται άνετα, μπορείτε να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών σας και να ενισχύσετε τις σχέσεις σας με αυτή τη βασική δημογραφική ομάδα.

Πώς οι τράπεζες μπορούν να αξιοποιήσουν τις εφαρμογές μηνυμάτων

Χρησιμοποιήστε chatbots για να βοηθήσετε τους πελάτες.

Τα chatbots επιτρέπουν την αυτοματοποιημένη, 24ωρη υποστήριξη για κοινές ερωτήσεις όπως τα υπόλοιπα λογαριασμών, το ιστορικό συναλλαγών και οι πληρωμές λογαριασμών.

Αυτό εξοικονομεί χρόνο για τον πελάτη και την τράπεζα και διασφαλίζει ότι οι νέοι λαμβάνουν την άμεση βοήθεια που περιμένουν στην ψηφιακή εποχή.

Αποστολή ειδικών προσφορών και προωθητικών ενεργειών με βάση τις προτιμήσεις των πελατών, αξιοποιώντας τις δυνατότητες εξατομίκευσης των εφαρμογών ανταλλαγής μηνυμάτων.

Για παράδειγμα, οι τράπεζες θα μπορούσαν να προσφέρουν πιστωτικές κάρτες που σχετίζονται με ταξίδια σε πελάτες που κλείνουν συχνά πτήσεις ή να στέλνουν λεπτομέρειες σχετικά με προγράμματα φοιτητικών δανείων σε όσους έχουν εκφράσει περιέργεια για την τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Προσφέρει συνομιλίες 1 προς 1 μεταξύ τραπεζών και καταναλωτών, παρέχοντας εξατομικευμένη υποστήριξη και βοήθεια.

Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό, καθώς το 62% των καταναλωτών πιστεύει ότι οι εταιρείες θα μπορούσαν να κάνουν καλύτερη δουλειά στην εξατομίκευση της εμπειρίας τους.

Τοποθέτηση εγγενών διαφημίσεων εντός της εφαρμογής για την προώθηση και την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της τράπεζας.

Επιλέξτε μια εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων με εγγενείς τοποθετήσεις για να βεβαιωθείτε ότι οι διαφημίσεις ενσωματώνονται φυσικά στο περιβάλλον εργασίας του χρήστη.

Προσφέρει στους χρήστες τη δυνατότητα να επιλέγουν υπηρεσίες απευθείας στις εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων, καθιστώντας τες βολικές και προσβάσιμες.

Καθώς το 70% των καταναλωτών χρειάζεται περισσότερη «ευκολία» από την εξυπηρέτηση πελατών, η παροχή εύκολης πρόσβασης σε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σε ένα μέρος θα βοηθήσει σίγουρα πολύ αυτόν που τις παρέχει.

Κοινοποίηση ενημερωμένων πληροφοριών σχετικά με τις παραδόσεις πιστωτικών καρτών, τις συναλλαγές, το υπόλοιπο του λογαριασμού και άλλες σημαντικές ενημερώσεις.

Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία, το 75% των καταναλωτών θέλουν οι εταιρείες να τους στέλνουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ραντεβού για υπενθυμίσεις πληρωμής και το 78% των πελατών θέλουν ενημερώσεις για την παράδοση των διαφόρων παραγγελιών τους.

Παροχή χρηματοοικονομικής εκπαίδευσης που βοηθά τους καταναλωτές να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις, καταπολεμά τον χρηματοοικονομικό αναλφαβητισμό και προωθεί την υπεύθυνη διαχείριση των χρημάτων.

Με την κοινοποίηση τέτοιου περιεχομένου σε εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων, μπορείτε να προσφέρετε αξία σε αυτή τη δημογραφική ομάδα και να τοποθετηθείτε ως αξιόπιστη πηγή οικονομικής καθοδήγησης και συμβουλών.

Επιτρέψτε στους πελάτες να πραγματοποιούν πληρωμές υπηρεσιών κοινής ωφέλειας και λογαριασμών απευθείας μέσω της εφαρμογής.

Για παράδειγμα, στο Viber, επιτρέπουμε σε διάφορες εταιρείες να ενσωματώσουν πληρωμές μέσω chatbot στην εφαρμογή μας για μια εύκολη και απρόσκοπτη εμπειρία πελάτη.

Τράπεζες: Η κρυφή αύξηση που κανείς δεν συνειδητοποίησε

Η «ψαλίδα» των επιτοκίων δανείων και καταθέσεων διευρύνθηκε τον Απρίλιο, με τις τράπεζες να είναι οι μεγάλοι κερδισμένοι.

Αν και το μέσο επιτόκιο όλων των καταθέσεων βρίσκεται στο υψηλότερο σημείο του (0,25%), η αύξηση είναι σημαντικά μικρότερη από το επιτόκιο των δανείων, με αποτέλεσμα τα κέρδη των τραπεζών να σημειώνουν ρεκόρ ύψους 5,6%.

Ειδικότερα για τα νοικοκυριά, η κατάσταση είναι ασφυκτική, με επιδείνωση σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες επιτοκίων.

Μια γρήγορη σύγκριση με τον Απρίλιο του 2022 μας δείχνει ότι τα καταναλωτικά δάνεια έγιναν ακριβότερα κατά 2,80%, ενώ τα ενυπόθηκα δάνεια με ρυθμιζόμενο επιτόκιο έγιναν ακριβότερα κατά 69,17% για τα νοικοκυριά! Το περιθώριο επιτοκίου, δηλαδή το κέρδος των τραπεζών, εκτοξεύτηκε.

Τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους, το περιθώριο ήταν στο 5,6%, ενώ τον Απρίλιο του 2022 ήταν στο 4,1%. Πρόκειται για αύξηση 36,59% υπέρ των τραπεζών.

Συγκρίνοντας τον Απρίλιο του 2023 με τον Μάρτιο του 2022, τα καταναλωτικά δάνεια έγιναν ακριβότερα κατά 5,92%, τα στεγαστικά δάνεια ακριβότερα κατά 53,21% και το περιθώριο διευρύνθηκε υπέρ των τραπεζών κατά 45,08%.

Για τον Απρίλιο του 2023, σύμφωνα με τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, από την πλευρά των νέων καταθέσεων, το μέσο σταθμισμένο επιτόκιο όλων των νέων καταθέσεων παρέμεινε σχεδόν αμετάβλητο στο 0,25%, σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα.

Το μέσο επιτόκιο των καταθέσεων μίας ημέρας από νοικοκυριά παρέμεινε σχεδόν αμετάβλητο στο 0,02%, ενώ το αντίστοιχο επιτόκιο των καταθέσεων από επιχειρήσεις παρέμεινε αμετάβλητο στο 0,10%.

Το μέσο επιτόκιο των καταθέσεων με συμφωνημένη διάρκεια έως 1 έτος από νοικοκυριά αυξήθηκε κατά 6 μονάδες βάσης σε 1,22%.

Το αντίστοιχο επιτόκιο των επιχειρηματικών καταθέσεων αυξήθηκε κατά 40 μονάδες βάσης σε 1,87%.

Όσον αφορά τα νέα δάνεια στο σύνολό τους, το μέσο σταθμισμένο επιτόκιο προς τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις αυξήθηκε κατά 12 μονάδες βάσης σε 5,85%.

Το μέσο επιτόκιο των καταναλωτικών δανείων χωρίς καθορισμένη διάρκεια αυξήθηκε κατά 13 μονάδες βάσης σε 15,03%.

Το μέσο επιτόκιο των καταναλωτικών δανείων με σταθερή διάρκεια και κυμαινόμενο επιτόκιο αυξήθηκε κατά 71 μονάδες βάσης σε 12,79%.

Το μέσο επιτόκιο των ενυπόθηκων δανείων κυμαινόμενου επιτοκίου αυξήθηκε κατά 24 μονάδες βάσης σε 4,06%.

Το μέσο επιτόκιο των επιχειρηματικών δανείων χωρίς καθορισμένη διάρκεια αυξήθηκε κατά 41 μονάδες βάσης σε 6,36%.

Το αντίστοιχο επιτόκιο για τα επιχειρηματικά δάνεια αυξήθηκε κατά 14 μονάδες βάσης σε 7,57%.

To top