Επέκταση Αττικής Οδού: Τελευταία νέα και ενημερώσεις για την επέκταση του οδικού δικτύου της Αθήνας

Δείτε τα τελευταία νέα για την επέκταση της Αττικής Οδού στην Αθήνα, συμπεριλαμβανομένης της επέκτασης προς Λαύριο και Ραφήνα, και τα διόδια ανά χιλιόμετρο.

Επέκταση Αττικής Οδού: Τελευταία νέα και ενημερώσεις για την επέκταση του οδικού δικτύου της Αθήνας>

Περιεχόμενα

  1. Αττική Οδός: Επέκταση και Ανάπτυξη
  2. Έργα επέκτασης της Αττικής Οδού
  3. Δρόμοι διοδίων και τέλη

Η Αττική Οδός, ένα σημαντικό δίκτυο αυτοκινητοδρόμων στην Αθήνα, επεκτείνεται για να φτάσει σε περισσότερες περιοχές και πόλεις.

Η πρώτη επέκταση της Αττικής Οδού, από τη Λεωφόρο Κύμης έως την Εθνική Οδό, βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη και αναμένεται να αποσυμφορήσει και να βελτιώσει τις μετακινήσεις. Επιπλέον, υπάρχουν σχέδια για την επέκταση του αυτοκινητόδρομου προς το Λαύριο και τη Ραφήνα.

Αυτό το άρθρο διερευνά τις τελευταίες ενημερώσεις σχετικά με το έργο της επέκτασης της Αττικής Οδού, συμπεριλαμβανομένου του μεγάλου οδικού έργου και της πιθανής εφαρμογής «διοδίων με το χιλιόμετρο».

Αττική Οδός: Επέκταση και Ανάπτυξη

Η Αττική Οδός, το δίκτυο αυτοκινητόδρομων στην Αθήνα, επεκτείνεται και αναπτύσσεται για να φτάσει σε περισσότερες περιοχές και πόλεις, με πολλά έργα επέκτασης σε εξέλιξη.

Η πρώτη επέκταση, η Λεωφόρος Κύμης προς την Εθνική Οδό, επιταχύνεται αυτή τη στιγμή και με την ολοκλήρωσή της θα δημιουργήσει μια νέα έξοδο προς την Εθνική Οδό στον κόμβο Καλυφτάκη. Η επέκταση αυτή θα αποσυμφορήσει το οδικό δίκτυο και τις μετακινήσεις στην Αθήνα. Επιπλέον, η Αττική Οδός επεκτείνεται για να φτάσει μέχρι το Λαύριο και τη Ραφήνα, παρακάμπτοντας τη Λεωφόρο Μαραθώνος και αρκετά φανάρια.

Το σχέδιο για διόδια ανά χιλιόμετρο εξετάζεται και για άλλους αυτοκινητόδρομους και η κυβέρνηση θα ανακοινώσει σύντομα περισσότερες λεπτομέρειες.

Έργα επέκτασης της Αττικής Οδού

Επέκταση του Δυτικού Περιφερειακού Υμηττού στη λεωφόρο Βουλιαγμένης

Η επέκταση της Αττικής Οδού από τα στρατόπεδα «Σακκέτα» έως τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης θα διαθέτει αστική σήραγγα Ηλιούπολης μήκους 3 χιλιομέτρων με τρεις λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας. Η επέκταση αυτή θα μειώσει το χρόνο μετακίνησης από τη Λεωφ.

Κατεχάκη έως τη λεωφόρο Κατεχάκη. Βουλιαγμένης, από 30 λεπτά σε 10 λεπτά.

Επέκταση προς Λαύριο και Ραφήνα

Ο αυτοκινητόδρομος θα επεκταθεί μέχρι το λιμάνι της Ραφήνας, παρακάμπτοντας τη λεωφόρο Μαραθώνος και πολλά φανάρια. Επιπλέον, ο υφιστάμενος δρόμος θα διαπλατυνθεί από το Μαρκόπουλο μέχρι το λιμάνι του Λαυρίου.

Το μεγάλο έργο της επέκτασης της Αττικής Οδού

Το μεγάλο έργο είναι το πρώτο οδικό έργο μεγάλου προϋπολογισμού που ανατίθεται στο Λεκανοπέδιο εδώ και πολλά χρόνια. Το έργο είχε αρχικό προϋπολογισμό 320 εκατ. ευρώ και δικαίωμα προαίρεσης 32,53 εκατ.

ευρώ και η κατασκευή του αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2026 ή το 2027. Το έργο της επέκτασης θα είναι ένας οδικός άξονας που θα εξυπηρετεί μια μέση ημερήσια κυκλοφορία 35.000 οχημάτων την ημέρα, τα οποία θα κινούνται μεταξύ του κέντρου της Αθήνας και της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας.

Δρόμοι διοδίων και τέλη

Diodia: 2023; Πότε έρχονται αυξήσεις το 2023;

Οι αυξήσεις των τελών διοδίων το 2023 εκτιμάται ότι θα είναι της τάξης του 12%.

Η κυβέρνηση έχει δηλώσει ότι δεν θα επιτρέψει αυτή την αύξηση, καθώς θα επιβαρύνει περαιτέρω τις οικογένειες που ήδη αγωνίζονται με τις αυξήσεις των τιμών των καυσίμων και το υψηλό κόστος ζωής.

Και από πότε; «Τέλη με το μίλι»

Η κυβέρνηση εξετάζει ένα σχέδιο για «διόδια ανά χιλιόμετρο», όπου οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων θα πληρώνουν αναλογικά για τα χιλιόμετρα που διανύουν.

Ενώ η Αττική Οδός είναι αυτοκινητόδρομος μεγάλων αποστάσεων και εξυπηρετεί υπεραστικές συνδέσεις, άλλοι αυτοκινητόδρομοι εξετάζονται επί του παρόντος για ηλεκτροκίνηση και ηλεκτρονικά και αναλογικά διόδια. Η κυβέρνηση θα ανακοινώσει σύντομα περισσότερες λεπτομέρειες.

To top