Η ALD Automotive αποκτά τη LeasePlan: Ο μετασχηματισμός του τομέα της χρηματοδοτικής μίσθωσης στην Ελλάδα

Η ALD Automotive εξαγοράζει τη LeasePlan και γίνεται ο παγκόσμιος ηγέτης της βιώσιμης κινητικότητας με στόλο 3,3 εκατομμυρίων οχημάτων. Η πιθανή αποχώρηση της Oppo από την ευρωπαϊκή αγορά προκαλεί ανησυχίες.

Η ALD Automotive αποκτά τη LeasePlan: Ο μετασχηματισμός του τομέα της χρηματοδοτικής μίσθωσης στην Ελλάδα>

Περιεχόμενα

  1. Επιχειρήσεις: Αλλάζοντας τα δεδομένα στον τομέα της χρηματοδοτικής μίσθωσης στην Ελλάδα!
  2. Επιχειρήσεις: Cannon’ Well-Known Mobile Phone Company
  3. Επιχειρήσεις: Φεύγει από την Ελλάδα

ΗALD Automotive ολοκληρώνει την εξαγορά της LeasePlan, τοποθετώντας τον νέο όμιλο ως τον παγκόσμιο ηγέτη της βιώσιμης κινητικότητας με στόλο 3,3 εκατομμυρίων οχημάτων.

Σεισμός στην αγορά: Δείτε ποιος την αγόρασε –.

Επιχειρήσεις: Αλλάζοντας τα δεδομένα στον τομέα της χρηματοδοτικής μίσθωσης στην Ελλάδα!

Η ALD Automotive ολοκλήρωσε την εξαγορά του 100% της LeasePlan, μιας από τις κορυφαίες εταιρείες διαχείρισης στόλου και κινητικότητας παγκοσμίως, από κοινοπραξία με επικεφαλής την TDR Capital.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η εξαγορά είναι ένα σημαντικό βήμα που τοποθετεί τον νέο όμιλο ως τον κορυφαίο παγκόσμιο πάροχο βιώσιμης κινητικότητας με συνολικό στόλο 3,3 εκατομμυρίων οχημάτων παγκοσμίως.

Με την ένωση των δυνάμεών τους, η ALD Automotive και η LeasePlan θα ηγηθούν της μετάβασης στην κινητικότητα χωρίς εκπομπές ρύπων και θα διαμορφώσουν περαιτέρω τον ψηφιακό μετασχηματισμό του κλάδου.

Η νεοσύστατη εταιρική οντότητα θα αξιοποιήσει την κλίμακα και τις συμπληρωματικές ικανότητές της για να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητά της και να επιτύχει βιώσιμη ανάπτυξη.

Με την ολοκλήρωση της εξαγοράς, η ALD Automotive και η LeasePlan στην Ελλάδα θα ξεκινήσουν τη διαδικασία συγχώνευσης, με την επιφύλαξη των απαραίτητων κανονιστικών εγκρίσεων.

Επιχειρήσεις: Cannon’ Well-Known Mobile Phone Company

Η είδηση ότι η Oppo ετοιμάζεται να αποσυρθεί από την Ευρώπη προκάλεσε ανησυχία.

Λίγο μετά τους περιορισμούς που τους επιβλήθηκαν στη Γερμανία, οι φήμες περί απόσυρσης από την ευρωπαϊκή αγορά τόσο για την Oppo όσο και για την OnePlus οργίασαν είναι η αλήθεια, παρά τις σαφείς διαψεύσεις και από τις δύο μάρκες.

Ωστόσο, σήμερα, μια νέα έκθεση αναφέρει ότι η Oppo ετοιμάζεται να αποσυρθεί και από τη Γαλλία.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον ιστότοπο Frandroid, η Oppo έχει σταματήσει ορισμένες εργασίες που αναφέρονται ως εμπορική εμψύχωση.

Δηλαδή, εκείνους που δημιουργούν διαφημιστικά σποτ για τα προϊόντα της, τα οποία ορισμένες πηγές που μίλησαν στην ιστοσελίδα περιέγραψαν αυτές τις θέσεις εργασίας ως εξαιρετικά σημαντικές.

Εν τω μεταξύ, η έκθεση αναφέρει επίσης ότι η Oppo προχωρά μόνο με το απόθεμα που έχει, χωρίς νέες αφίξεις στα σχέδια.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα, το Oppo Find N2 Flip, το πρώτο αναδιπλούμενο smartphone της μάρκας που διατίθεται παγκοσμίως, αλλά δεν πωλείται στα καταστήματα στη Γαλλία.

Ωστόσο, περισσότερες αποδείξεις για την αποχώρηση της Oppo από τη Γαλλία προέρχονται από την Atmospheres, έναν εργολάβο της Oppo.

Η εταιρεία απέλυσε όλους τους υπαλλήλους που εργάζονταν για την Oppo και θα χάσει το συμβόλαιό της με τη μάρκα smartphone στις 30 Ιουνίου, αφήνοντας την Oppo με εκατομμύρια ευρώ απλήρωτες υποχρεώσεις προς την Atmosphere.

Η Oppo, από την πλευρά της, σε επίσημη απάντησή της, σημειώνει ότι θα παραμείνει στη Γαλλία μετά την αναφερόμενη προθεσμία της 30ής Ιουνίου, αλλά δεν σχολιάζει τις υποχρεώσεις που παραμένουν απλήρωτες προς την Atmospheres ή τον αριθμό των εμπορικών εμψυχωτών.

Βέβαια, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει ένα μέρος της δήλωσης που επικεντρώνεται στους σημερινούς χρήστες και πελάτες, αντί να δίνει βαρύτητα στις διαβεβαιώσεις για το μέλλον.

«Προτεραιότητά μας είναι να συνεχίσουμε να παρέχουμε άριστες υπηρεσίες στους χρήστες στη Γαλλία, όπως πάντα.

Οι χρήστες μπορούν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τα προϊόντα Oppo, να έχουν πρόσβαση στην υποστήριξη μετά την πώληση και θα συνεχίσουν να λαμβάνουν τις μελλοντικές ενημερώσεις κανονικά.

Τίποτα δεν θα αλλάξει για τους τελικούς χρήστες».

Όλα δείχνουν προς την κατεύθυνση της απόσυρσης, όχι μόνο από τη γαλλική αλλά και από την ευρωπαϊκή αγορά.

Επιχειρήσεις: Φεύγει από την Ελλάδα

Η μακρά πορεία της MediaMarkt στην Ελλάδα φτάνει στο τέλος της!.

Η Public και η MediaMarket ενοποιούνται με την τελευταία ως μάρκα να «αποχαιρετά» τους καταναλωτές.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, η νέα στρατηγική αποδίδει καρπούς, καθώς υπήρξε αύξηση των μεγεθών κατά 30%.

Τα πρωτοσέλιδα φτάνουν στο τέλος τους για τη MediaMark.

To top