Καλοκαιρινές πωλήσεις 2023: Δείτε ημερομηνίες, ώρες καταστημάτων & συμβουλές αγορών

Δείτε τις θερινές εκπτώσεις 2023 στην Ελλάδα από τις 10 Ιουλίου! Μάθετε πότε θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα, το προτεινόμενο ωράριο λειτουργίας και τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές κατά τη διάρκεια αυτής της συναρπαστικής περιόδου εκπτώσεων.

Καλοκαιρινές πωλήσεις 2023: Δείτε ημερομηνίες, ώρες καταστημάτων & συμβουλές αγορών>

Περιεχόμενα

  1. Καλοκαιρινές πωλήσεις 2023: Πότε ξεκινούν – Ποιες Κυριακές θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα
  2. Οι ώρες λειτουργίας των σούπερ μάρκετ και των πολυκαταστημάτων τις Κυριακές
  3. Καλοκαιρινές πωλήσεις 2023: Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές
  4. Καλοκαιρινές πωλήσεις 2023: Τα δύσκολα 10 χρόνια του λιανικού εμπορίου
  5. Οι Έλληνες έκαναν περικοπές σε διασκέδαση, διακοπές – «Βουνό» οι απλήρωτοι λογαριασμοί

Ετοιμαστείτε για τις Summer Sales 2023 στην Ελλάδα! Ξεκινώντας στις 10 Ιουλίου και διαρκώντας έως τις 31 Αυγούστου, οι φετινές εκπτώσεις υπόσχονται συναρπαστικές εκπτώσεις.

Η επίσημη ανακοίνωση, που θα περιγράφει λεπτομερώς το ωράριο λειτουργίας, θα γίνει από τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών και τον Σύνδεσμο Λιανεμπορίου Αθηνών. Σημειώστε στο ημερολόγιό σας την πρώτη Κυριακή των εκπτώσεων, στις 16 Ιουλίου, οπότε και τα καταστήματα θα είναι ανοιχτά.

Μάθετε περισσότερα για το ωράριο λειτουργίας των σούπερ μάρκετ και των πολυκαταστημάτων και τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές κατά την περίοδο των μεγάλων προσφορών. Επιπλέον, ανακαλύψτε τις προκλήσεις που αντιμετώπισε ο κλάδος του λιανικού εμπορίου την τελευταία δεκαετία και πώς οι Έλληνες καταναλωτές προσαρμόζονται στο μεταβαλλόμενο οικονομικό τοπίο.

Καλοκαιρινές πωλήσεις 2023: Πότε ξεκινούν – Ποιες Κυριακές θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα.

Καλοκαιρινές πωλήσεις 2023: Πότε ξεκινούν – Ποιες Κυριακές θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα

Καλοκαιρινές πωλήσεις 2023: Οι θερινές εκπτώσεις του 2023 θα ξεκινήσουν στις 10 Ιουλίου και θα διαρκέσουν μέχρι τις 31 Αυγούστου. Όλες οι λεπτομέρειες στο .

Η επίσημη ανακοίνωση για την έναρξη των θερινών εκπτώσεων αναμένεται να εκδοθεί από τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών και τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Αθηνών, όπου θα αναφέρονται αναλυτικά οι ώρες λειτουργίας των καταστημάτων.

Ωστόσο, η Κυριακή που τα καταστήματα θα είναι ανοιχτά είναι η πρώτη των εκπτώσεων, στις 16 Ιουλίου.

Οι ώρες λειτουργίας των σούπερ μάρκετ και των πολυκαταστημάτων τις Κυριακές.

Οι ώρες λειτουργίας των σούπερ μάρκετ και των πολυκαταστημάτων τις Κυριακές

Το προτεινόμενο ωράριο λειτουργίας είναι από τις 11 π.μ. έως τις 8 μ.μ. για όλα τα καταστήματα. Ενδεικτικά, τα εμπορικά κέντρα θα λειτουργούν τις Κυριακές ως εξής.

  • The Mall Athens – Το εμπορικό κέντρο θα παραμείνει ανοιχτό από τις 11:00 έως τις 20:00
  • The Mall – Το εμπορικό κέντρο θα είναι ανοιχτό από τις 11:00 έως τις 11:00
  • Attica – Θα παραμείνει ανοιχτό από τις 11:00-20:00
  • ΑΒ Βασιλόπουλος – Σε ανακοίνωση που δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα της αλυσίδας, αναφέρεται ότι τα καταστήματά της θα κλείσουν.
  • Sklavenitis – Παραδοσιακά το σούπερ μάρκετ παραμένει κλειστό εκτός από τις εορταστικές περιόδους.
  • Μασούτης – Μόνο το κατάστημα στο αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ είναι ανοιχτό από τις 07:00 έως τις 23:00 και το MEDITERRANEAN COSMOS από τις 11:00 έως τις 20:00.
  • Market In – My Market – Τα καταστήματα και των δύο αλυσίδων είναι επίσης κλειστά.
  • Lidl – Οι ώρες λειτουργίας των καταστημάτων ενδέχεται να αλλάξουν ανάλογα με τις κυβερνητικές αποφάσεις. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τοπικό σας κατάστημα, αναφέρεται σε δήλωση στην ιστοσελίδα.

Καλοκαιρινές πωλήσεις 2023: Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές.

Καλοκαιρινές πωλήσεις 2023: Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές

Οι καταναλωτές θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την περίοδο των θερινών εκπτώσεων όταν κάνουν αγορές. Αναλυτικότερα, θα πρέπει να δώσουν προσοχή στα εξής: – Η αγορά των προϊόντων θα πρέπει να είναι πιο εύκολη από την αγορά.

  • Κατά τη διενέργεια εκπτώσεων, εκτός από την αναγραφή της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία του ποσοστού της έκπτωσης.
  • Εάν προσφέρεται μειωμένη τιμή σε ποσοστό άνω του 60% του συνόλου των πωλούμενων προϊόντων, απαιτείται η αναγραφή του προσφερόμενου ποσοστού έκπτωσης.
  • Επιπλέον, το ποσοστό της έκπτωσης πρέπει να αναγράφεται στη βιτρίνα του καταστήματος και σε κάθε άλλη εμπορική επικοινωνία.
  • Όταν υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορία προϊόντων, πρέπει να αναφέρεται το εύρος του προσφερόμενου ποσοστού έκπτωσης («από …. % έως …. %»).

Καλοκαιρινές πωλήσεις 2023: λιανικής πώλησης: Τα δύσκολα 10 χρόνια του λιανικού εμπορίου.

Καλοκαιρινές πωλήσεις 2023: Τα δύσκολα 10 χρόνια του λιανικού εμπορίου

Συνολικά το 25% των επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου της χώρας εξαφανίστηκε από τον επιχειρηματικό χάρτη της χώρας τη δεκαετία 2010-2020, ενδεικτικό του βαρύ τιμήματος που πλήρωσε ο κλάδος του λιανικού εμπορίου κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης και στη συνέχεια κατά τη διάρκεια της πανδημικής κρίσης.

Την ίδια δεκαετία έχασε σωρευτικά το 29% του κύκλου εργασιών της, γεγονός που σχετίζεται με το γεγονός ότι χιλιάδες επιχειρήσεις αναγκάστηκαν να κλείσουν, αλλά και ότι η συνολική κατανάλωση μειώθηκε, επηρεάζοντας ακόμη και εκείνες που επιβίωσαν.

Οι Έλληνες έκαναν περικοπές σε διασκέδαση, διακοπές – «Βουνό» οι απλήρωτοι λογαριασμοί.

Οι Έλληνες έκαναν περικοπές σε διασκέδαση, διακοπές – «Βουνό» οι απλήρωτοι λογαριασμοί

Ένα συντριπτικό ποσοστό των Ελλήνων (75%) ακύρωσε τις δαπάνες διασκέδασης για φαγητό, ταξίδια και άλλα, προκειμένου να αντιμετωπίσει τις απότομες αυξήσεις των τιμών που έχουν αλλάξει τις καταναλωτικές συνήθειες στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) σε δείγμα 1.000 καταναλωτών, το βασικό κριτήριο για την επιλογή φαγητού παραμένει το χρήμα, δηλαδή πόσα χρήματα θα σπαταληθούν, ενώ ένας στους δύο αναβάλλει τις εργασίες συντήρησης και επισκευής, στο σπίτι ή στο αυτοκίνητο.

Ένα 54% (από 55% τον Ιανουάριο) δηλώνει ότι έχει μειώσει τις συνολικές αγορές του σε τρόφιμα και είδη παντοπωλείου.

Το 27% (από 24% τον Ιανουάριο) δηλώνει ότι έχει χρησιμοποιήσει χρήματα από τις αποταμιεύσεις του για να καλύψει τις αγορές του.

Το 32% (έναντι 29% τον Ιανουάριο) έχει αναβάλει την πληρωμή των λογαριασμών ή έχει σταματήσει να πληρώνει τους λογαριασμούς του.

Επίσης, το 17% (σε σύγκριση με το 11% τον Ιανουάριο) δηλώνει ότι αύξησε τις ώρες εργασίας του ή βρήκε μια δεύτερη δουλειά για να αυξήσει το εισόδημά του, ενώ το 49% (σε σύγκριση με το 40% τον Ιανουάριο) δηλώνει ότι άλλαξε εμπορική επωνυμία.

Μόλις το 9% του κοινού δηλώνει ότι δεν έχει λάβει κανένα μέτρο για να αντιμετωπίσει τις πληθωριστικές πιέσεις.

Η έρευνα, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, αντανακλά το βαθμό έντασης και τη στροφή του αγοραστικού κοινού προς την εξοικονόμηση χρημάτων.

Συνολικά το τελευταίο έτος από τον Ιούλιο και μετά, η δαπάνη χρημάτων είναι το κύριο κριτήριο, αλλά ειδικά στις τελευταίες μετρήσεις η ένταση είναι εντυπωσιακή.

Ενώ τα προηγούμενα χρόνια το ποσοστό του αγοραστικού κοινού που αγόραζε με βασικό κριτήριο τα χρήματα ήταν γύρω στο 30% και στο ίδιο επίπεδο με τα ποιοτικά κριτήρια, σήμερα το ποσοστό αυτό ξεπερνά το 60%.

Λόγω των περικοπών στις δαπάνες των νοικοκυριών, 1 στους 2 καταναλωτές δηλώνει ότι δεν θα κάνει διακοπές το 2023, ενώ 1 στους 3 δηλώνει ότι θα κάνει διακοπές, αλλά πιο περιορισμένες.

6 στους 10 καταναλωτές δηλώνουν ότι οι δαπάνες τους φέτος θα είναι μειωμένες σε σχέση με πέρυσι, ενώ 4 στους 10 δηλώνουν ότι θα είναι μειωμένες κατά περισσότερο από 50%. Τα στοιχεία αυτά δείχνουν κυρίως την κακή ψυχολογία του αγοραστικού κοινού και δευτερευόντως τις ρεαλιστικές προβλέψεις. Όσον αφορά το Market Pass, το οποίο εξακολουθεί να ισχύει, η έρευνα δείχνει ότι το 72% του κοινού δεν επηρεάζεται από αυτό.

Το 8% δηλώνει ότι ξοδεύει λιγότερα χρήματα, προφανώς αντικαθιστώντας μέρος των δικών του χρηματικών δαπανών με χρήματα του Market Pass, ενώ το 21% δηλώνει ότι ξοδεύει σήμερα περισσότερα χρήματα, προσθέτοντας τα χρήματα που ξοδεύει μέσω του Market Pass στις ιδιωτικές του χρηματικές δαπάνες. Συνολικά, παρατηρείται θετική επίδραση στην αγορά από το Market Pass, αλλά σε μικρό βαθμό, σύμφωνα με την έρευνα του ΙΕΛΚΑ.

To top