Κούλα Αγαγιώτου: Παραδίδει τον δολοφόνο ανιψιό της | Ανατριχιαστική πραγματικότητα των εγκλημάτων που εμπνεύστηκε ο Τζακ ο Αντεροβγάλτης

Κούλα Αγαγιώτου: Παράδοση δολοφόνου εμπνευσμένου από τον Τζακ τον Αντεροβγάλτη | Αποκαλυπτόμενη σκληρή πραγματικότητα | 1964

Κούλα Αγαγιώτου: Παραδίδει τον δολοφόνο ανιψιό της | Ανατριχιαστική πραγματικότητα των εγκλημάτων που εμπνεύστηκε ο Τζακ ο Αντεροβγάλτης>

Περιεχόμενα

  1. Κούλα Αγαγιώτου: Παραδίδει τον εμπνευσμένο από τον Τζακ τον Αντεροβγάλτη δολοφόνο ανιψιό της
  2. Κούλα Αγαγιώτου: Παραδίδει τον δολοφονικό ανιψιό της, μιμητή του Τζακ του Αντεροβγάλτη
  3. Η σκληρή πραγματικότητα ξεδιπλώνεται
  4. Ο προκλητικός στόχος
  5. Η τραγική μοίρα της Maria Bavea
  6. Αποκάλυψη μιας ηθοποιού
  7. Το βαθιά ριζωμένο μίσος
  8. Ένα επικίνδυνο μονοπάτι

Κούλα Αγαγιώτου: Παραδίδει τον εμπνευσμένο από τον Τζακ τον Αντεροβγάλτη δολοφόνο ανιψιό της

Σε μια συγκλονιστική τροπή των γεγονότων, η ηθοποιός Κούλα Αγαγιώτου από το Penthouse έκανε ένα τολμηρό βήμα σαν σήμερα το 1964.

Παρέδωσε το όπλο του φόνου στην αστυνομία, εμπλέκοντας τον ίδιο της τον ανιψιό, Δημήτρη Ζάγκα. Με εμμονή να μιμηθεί τον Τζακ τον Αντεροβγάλτη, ο Ζάγκας έβαλε στο στόχαστρο γυναίκες λόγω της αντίληψης που είχαν για την ασχήμια του. Δείτε την ανατριχιαστική πραγματικότητα πίσω από αυτή τη βίαιη ιστορία εκδίκησης και τα ζοφερά επακόλουθά της.

Κούλα Αγαγιώτου: Παραδίδει τον δολοφονικό ανιψιό της, μιμητή του Τζακ του Αντεροβγάλτη

Σαν σήμερα το 1964, η ηθοποιός Κούλα Αγαγιώτου πήρε τη συγκλονιστική απόφαση να παραδώσει στην αστυνομία το μαχαίρι του δολοφόνου ανιψιού της.

Ο ανιψιός, Δημήτρης Ζάγκας, είχε μια σκοτεινή εμμονή με τον Τζακ τον Αντεροβγάλτη και μια διεστραμμένη επιθυμία να βλάψει τις γυναίκες λόγω της απόρριψης που του έδειχναν με βάση την αντιληπτή ασχήμια του.

Η σκληρή πραγματικότητα ξεδιπλώνεται

Η ιστορία διαβάζεται σαν ένα ανατριχιαστικό μυθιστόρημα, αλλά δυστυχώς είναι μια αληθινή περιγραφή της κτηνωδίας και της φρίκης.

Ο Δημήτρης Ζάγκας, τροφοδοτούμενος από την αγανάκτηση προς τις γυναίκες, ξεκίνησε μια δολοφονική αποστολή στις 23 Απριλίου 1964. Απώτερος στόχος του ήταν να εκδικηθεί τις γυναίκες που τον είχαν απορρίψει, κάνοντας αισθητική επέμβαση για να μοιάσει στον γοητευτικό Δον Ζουάν, ένα πρότυπο που πίστευε ότι θα έκανε τις γυναίκες να τον επιθυμούν.

Ο προκλητικός στόχος

Ο Ζάγκας έφυγε από το σπίτι του με σκοτεινό κίνητρο, περιπλανώμενος στους δρόμους του Συντάγματος σε αναζήτηση ενός τυχαίου θύματος. Η Μηχανή του Χρόνου αναφέρει ότι η περιοχή έσφυζε από κόσμο, γεγονός που τον δυσκόλεψε να χτυπήσει.

Αποσύρθηκε για λίγο στο σπίτι του πατέρα του πριν συνεχίσει το μακάβριο σχέδιό του. Τελικά, βρήκε τον στόχο του στο Παγκράτι -μια γυναίκα ντυμένη προκλητικά. Περιμένοντας υπομονετικά την κατάλληλη στιγμή που δεν υπήρχαν θεατές, ο Zagas έστησε ενέδρα στο ανυποψίαστο θύμα σε ένα σκοτεινό σοκάκι, μαχαιρώνοντάς την πισώπλατα.

Οι διαπεραστικές κραυγές της ειδοποίησαν τους μάρτυρες στα κοντινά μπαλκόνια, αλλά ο Zagas σκούπισε γρήγορα το μαχαίρι στο πουκάμισό του και εξαφανίστηκε μέσα στη νύχτα.

Η τραγική μοίρα της Maria Bavea

Το άτυχο θύμα ταυτοποιήθηκε ως η Μαρία Μπαβέα και η αστυνομία ξεκίνησε την έρευνά της με περιορισμένα στοιχεία. Ανακάλυψαν ότι η Bavea είχε τη φήμη ότι ήταν προκλητική, προκαλώντας συχνά τους άνδρες.

Ακόμη και ο αρραβωνιαστικός της την είχε υποβάλει σε ένα εξευτελιστικό «τεστ παρθενίας». Χαρακτηρισμένη ως «ερωτική πεταλούδα», ο κατάλογος των υπόπτων της αστυνομίας κυμαινόταν από Κορσικανούς ναύτες μέχρι χασάπηδες και κουρείς. Ωστόσο, η πρόοδος στην υπόθεση παρέμεινε στάσιμη επί τρεις εβδομάδες.

Αποκάλυψη μιας ηθοποιού

Ωστόσο, η κατάσταση άλλαξε στις 12 Μαΐου, όταν η Κούλα Αγαγιώτου, γνωστή ηθοποιός και θεία του δολοφόνου, παρέδωσε οικειοθελώς το φονικό όπλο στην αστυνομία. Τέσσερις ημέρες αργότερα, τέθηκε υπό κράτηση.

Η αστυνομία ανακάλυψε το αιματοβαμμένο πουκάμισο που φορούσε ο Ζάγκας τη νύχτα του εγκλήματος και σύντομα ομολόγησε, προφέροντας τις στοιχειωμένες λέξεις: «Εγώ σκότωσα αυτόν τον Μπαβέα».

Το βαθιά ριζωμένο μίσος

Ο Ζάγκας έτρεφε ένα έντονο μίσος για τις γυναίκες, που προερχόταν από την πεποίθησή του ότι τον θεωρούσαν αποκρουστικό. Η εχθρότητά του επεκτεινόταν ακόμη και στην ίδια του τη μητέρα, κατηγορώντας την για την αντιληπτή ασχήμια του.

Η Κούλα Αγαγιώτου, η θεία του, έπεσε επίσης θύμα της περιφρόνησής του, με τον Ζάγκα να ισχυρίζεται ότι τον φώναζε επειδή είχε φίλους που ήταν «κουτσός, νάνος και διανοητικά ανώμαλος». Επιπλέον, ο Ζάγκας είχε μια ταραγμένη παιδική ηλικία, αντιμετωπίζοντας χλευασμό στο σχολείο λόγω της δυσκολίας του να προφέρει το γράμμα «r» και τελικά εγκαταλείποντας το σχολείο.

Αναζητούσε παρηγοριά στα νεκροταφεία, περνώντας εκεί τις νύχτες του και παρευρισκόμενος ακόμη και σε κηδείες. Η εμμονή του με τον Τζακ τον Αντεροβγάλτη και τον Καλιγούλα τον οδήγησε να βάψει τα δόντια του κόκκινα, μιμούμενος το είδωλό του, τον Δράκουλα.

Ένα επικίνδυνο μονοπάτι

Παρά το γεγονός ότι πέρασε δύο χρόνια σε ψυχιατρική κλινική, ο Ζάγκας όχι μόνο παρέμεινε αθεράπευτος, αλλά.

To top