Μασούτης: Επέκταση και εξαγορά αλυσίδων σούπερ μάρκετ | Η καινοτόμος επιστροφή της Carrefour

Δείτε την τελευταία επέκταση της κυρίαρχης αλυσίδας σούπερ μάρκετ Μασούτης και τη στρατηγική εξαγορά της αλυσίδας σούπερ μάρκετ «Τερζής». Με ταχεία ανάπτυξη σε όλη την Ελλάδα, η Μασούτης στοχεύει να ενισχύσει την παρουσία της στην αγορά της Πελοποννήσου.

Μασούτης: Επέκταση και εξαγορά αλυσίδων σούπερ μάρκετ | Η καινοτόμος επιστροφή της Carrefour>

Περιεχόμενα

  1. Κυρίαρχος Μασούτης – Ποιο σούπερ μάρκετ αγόρασε
  2. Μασούτης: Συντρίβοντας άλλα σούπερ μάρκετ
  3. Οι προσπάθειες επέκτασης και ανακαίνισης του Μασούτη
  4. Ο ανταγωνιστής της Μασούτης Carrefour επιστρέφει στην ελληνική αγορά
  5. Λόγοι για την επιστροφή της Carrefour

Η κυρίαρχη αλυσίδα σούπερ μάρκετ Μασούτης συνεχίζει την επέκτασή της με την εξαγορά της αλυσίδας σούπερ μάρκετ «Τερζής» στον Πύργο.

Πρόκειται για την τέταρτη εξαγορά της Μασούτης τον τελευταίο χρόνο, ενισχύοντας την αυξανόμενη παρουσία της σε όλη την Ελλάδα. Με την κίνηση αυτή, η Μασούτης ενισχύει τη θέση της στην αγορά της Πελοποννήσου και αναμένει σημαντική αύξηση του ετήσιου κύκλου εργασιών της.

Η αλυσίδα σχεδιάζει να συνεχίσει την επέκτασή της με την απόκτηση περισσότερων τοπικών αλυσίδων, με προβλεπόμενο συνολικό αριθμό 400 καταστημάτων εντός του έτους. Η Μασούτης έχει αναδειχθεί ως ο κορυφαίος παίκτης στην αγορά σούπερ μάρκετ του Αιγαίου, έτοιμη να αξιοποιήσει την επερχόμενη τουριστική κίνηση και να ξεπεράσει τις προ-πανδημίας επιδόσεις.

Επιπλέον, η Μασούτης εστιάζει στη στήριξη τοπικών παραγωγών και προϊόντων, αντανακλώντας τη δέσμευσή της να προσφέρει στην ελληνική κοινωνία. Η αλυσίδα άνοιξε πρόσφατα νέα καταστήματα σε διάφορες τοποθεσίες, επεκτείνοντας περαιτέρω το δίκτυό της.

Επιπλέον, η Μασούτης επενδύει στον εκσυγχρονισμό, την τεχνολογία και τη βελτιστοποιημένη εμπειρία αγορών για να παρέχει άριστες υπηρεσίες στους πελάτες, συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης αυθημερόν και της κάλυψης σε 45 πόλεις.

Μετά από μακρά απουσία, η Carrefour επιστρέφει στην ελληνική αγορά με ένα μοναδικό μοντέλο που καταργεί τους ταμίες.

Η μάρκα σχεδιάζει να ανοίξει πέντε καταστήματα σε τουριστικές περιοχές, προσφέροντας μια καινοτόμο εμπειρία αγορών με αυτόματη εξυπηρέτηση και αισθητήρες. Η επανεκκίνηση της Carrefour στην Ελλάδα αναμένεται να πραγματοποιηθεί μέχρι την άνοιξη, ξεκινώντας με το άνοιγμα των καταστημάτων στην Κρήτη.

Η συνεργασία μεταξύ της Carrefour και της θυγατρικής του Ομίλου Teleunicom, Retail & more, στοχεύει στην τοποθέτηση και ανάπτυξη των σημάτων Carrefour στην ελληνική επικράτεια. Η απόφαση για την επανείσοδο στην ελληνική αγορά οφείλεται στις εκτιμώμενες δυνατότητες στον τομέα του μικρού λιανεμπορίου, στη βελτίωση της ελληνικής οικονομίας και στην αξιόπιστη συνεργασία με τη Retail & More.

Η επιστροφή της Carrefour θα φέρει ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες προσβάσιμα στους Έλληνες καταναλωτές, συμβάλλοντας στην αναπτυξιακή πορεία των Διεθνών Συνεργασιών της Carrefour σε νέες αγορές. Η επανεισαγωγή των εμπορικών σημάτων της Carrefour και τα καινοτόμα εμπορικά μοντέλα θα προσφέρουν ένα οικοσύστημα omnichannel για μια ανώτερη αγοραστική εμπειρία.

Κυρίαρχος Μασούτης – Ποιο σούπερ μάρκετ αγόρασε

Ο Όμιλος Μασούτη συνεχίζει την επέκτασή του στην Ελλάδα με την εξαγορά της αλυσίδας σούπερ μάρκετ «Τερζής», μέλος του εμπορικού ομίλου ΕΛΟΜΑΣ.

Η συμφωνία, η οποία περιλαμβάνει έξι καταστήματα με έδρα τον Πύργο, θα ενισχύσει σημαντικά την παρουσία της Μασούτης στην αγορά της Πελοποννήσου. Με την εξαγορά αυτή, η Μασούτης προσθέτει στον ισολογισμό της έναν ετήσιο κύκλο εργασιών ύψους 14 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ αναμένεται περαιτέρω ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια.

Πρόκειται για την τέταρτη εξαγορά που πραγματοποιεί η Μασούτης τους τελευταίους 12 μήνες, μετά την εξαγορά των αλυσίδων «Family» και «Denaxa» και του 50% της κρητικής ΣΥΝΚΑ. Η αλυσίδα σχεδιάζει να συνεχίσει την επέκτασή της με την εξαγορά μικρών τοπικών αλυσίδων, με στόχο να φτάσει συνολικά τα 400 καταστήματα εντός του έτους.

Μασούτης: Συντρίβοντας άλλα σούπερ μάρκετ

Η Μασούτης έχει αναδειχθεί σε κυρίαρχη δύναμη στην αγορά των σούπερ μάρκετ στην περιοχή του Αιγαίου, εξαλείφοντας ουσιαστικά τον ανταγωνισμό.

Η αλυσίδα στοχεύει να επωφεληθεί από την αναμενόμενη αύξηση της τουριστικής κίνησης αυτό το καλοκαίρι, η οποία αναμένεται να ξεπεράσει τα προ της πανδημίας επίπεδα σε πολλά μέρη της Ελλάδας. Η συμφωνία της Μασούτης με τη ΣΥΝΚΑ περιλαμβάνει το άνοιγμα νέων καταστημάτων σε νησιά του Αιγαίου, επιτρέποντας στην αλυσίδα να εδραιώσει περαιτέρω την παρουσία της σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς.

Η Μασούτης υπογραμμίζει τη δέσμευσή της να στηρίζει τους τοπικούς παραγωγούς και τα τοπικά προϊόντα, η οποία αποτελεί βασική πτυχή της στρατηγικής της στις νέες τοποθεσίες. Η επέκταση της αλυσίδας έχει επεκτείνει την εμβέλειά της πέρα από τη Βόρεια Ελλάδα, εδραιώνοντας πλέον ισχυρή παρουσία στην πρωτεύουσα και στα κορυφαία ελληνικά νησιά.

Οι προσπάθειες επέκτασης και ανακαίνισης του Μασούτη

Η Masoutis συνεχίζει την επέκτασή της με την προσθήκη νέων καταστημάτων και την ανακαίνιση των υφιστάμενων.

Τα πρόσφατα ανοίγματα περιλαμβάνουν καταστήματα στην Κάλυμνο, τη Μήλο και την Τήνο, ανεβάζοντας το δίκτυο της Μασούτης σε 343 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Η εταιρεία έχει επίσης ανακοινώσει επερχόμενα ανοίγματα καταστημάτων στη Χίο και τη Μήλο. Σύμφωνα με τη στρατηγική ανάπτυξής της, η Μασούτης επενδύει σε νέες τεχνολογίες και βέλτιστες πρακτικές για τη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας, eshop.masoutis.gr, προσφέρει λειτουργίες για βέλτιστες διαδρομές αγορών, συμπεριλαμβανομένης της αυθημερόν παράδοσης και της κάλυψης 45 πόλεων.

Ο ανταγωνιστής της Μασούτης Carrefour επιστρέφει στην ελληνική αγορά

Δέκα χρόνια μετά την αποχώρησή της, η Carrefour επιστρέφει στην ελληνική αγορά με ένα νέο μοντέλο που καταργεί τους ταμίες. Η επαναφορά της Carrefour θα επικεντρωθεί στις τουριστικές περιοχές, όπου σε πρώτη φάση θα λειτουργήσουν πέντε καταστήματα.

Τα νέα καταστήματα θα λειτουργούν με αυτόματη εξυπηρέτηση και αισθητήρες, ευθυγραμμιζόμενα με την αναδυόμενη τάση που παρατηρείται σε άλλες χώρες. Η Carrefour σχεδιάζει να προσφέρει τα προϊόντα της στους Έλληνες πελάτες και τουρίστες, ξεκινώντας με ανοίγματα στην Κρήτη.

Η επανεκκίνηση της μάρκας αναμένεται να πραγματοποιηθεί μέχρι την άνοιξη και η Carrefour στοχεύει να εδραιώσει μια ισχυρή παρουσία στην ελληνική αγορά με καινοτόμα εμπορικά μοντέλα και ποιοτικά προϊόντα προσιτά σε όλους.

Λόγοι για την επιστροφή της Carrefour

Η απόφαση της Carrefour να εισέλθει εκ νέου στην ελληνική αγορά υποκινείται από τρεις βασικούς παράγοντες. Πρώτον, υπάρχουν σημαντικές δυνατότητες στον τομέα του μικρού λιανεμπορίου, τις οποίες η Carrefour σχεδιάζει να διερευνήσει μέσω συνεργασιών.

Δεύτερον, η βελτιωμένη κατάσταση της ελληνικής οικονομίας σε σχέση με την εποχή της προηγούμενης εξόδου της Carrefour παρουσιάζει νέες ευκαιρίες επιτυχίας. Τέλος, η συνεργασία με τη Retail & More, θυγατρική του ομίλου AVE που ανήκει στην οικογένεια Βαρδινογιάννη, προσδίδει αξιοπιστία και αξιοπιστία στην επιστροφή της Carrefour. Η εταιρεία εισήλθε αρχικά στην ελληνική αγορά το 1999 και πούλησε.

To top