Οδήγηση με σαγιονάρες: Με τον νέο Κ.Ο.Κ. δεν θα το ξανακάνετε ποτέ, Τσουχτερά πρόστιμα

Αποφύγετε τσουχτερά πρόστιμα για οδήγηση με σαγιονάρες και αφήνοντας τα παράθυρα του αυτοκινήτου ανοιχτά. Κατανοήστε τους κινδύνους και τους κανονισμούς για να εξασφαλίσετε την ασφάλειά σας στο δρόμο. Μείνετε ενημερωμένοι σχετικά με τη νομοθεσία για τα φιμέ τζάμια και τη σημασία της τήρησής της.

Οδήγηση με σαγιονάρες: Με τον νέο Κ.Ο.Κ. δεν θα το ξανακάνετε ποτέ, Τσουχτερά πρόστιμα>

Περιεχόμενα

  1. Νέος κώδικας οδικής κυκλοφορίας: οδήγηση με σαγιονάρες; Ετοιμαστείτε για ένα βαρύ πρόστιμο
  2. Σαγιονάρες στην οδήγηση
  3. Νέα ΚΤΕΟ: για όσους αφήνουν τα παράθυρα των αυτοκινήτων ανοιχτά το καλοκαίρι
  4. Η νέα ΚΤΕΟ: Έχετε φιμέ τζάμια; Ετοιμαστείτε να… κλάψετε για το πρόστιμο

Δείτε τους κινδύνους της οδήγησης με σαγιονάρες και τα τσουχτερά πρόστιμα που την συνοδεύουν. Μάθετε πώς αυτή η φαινομενικά αθώα συνήθεια μπορεί να θέσει σε κίνδυνο την ικανότητά σας να αντιδράτε στο δρόμο και να οδηγήσει σε ατυχήματα.

Μάθετε για τους κανονισμούς και τα πρόστιμα που επιβάλλονται για το να αφήνετε τα παράθυρα του αυτοκινήτου ανοιχτά στην Ιταλία, καθώς και για τη σημασία της συμμόρφωσης με τη νομοθεσία για τα φιμέ τζάμια. Μείνετε ενημερωμένοι και αποφύγετε δαπανηρές κυρώσεις.

Νέος κώδικας οδικής κυκλοφορίας: οδήγηση με σαγιονάρες; Ετοιμαστείτε για ένα βαρύ πρόστιμο

Αν και η άφιξη του καλοκαιριού φαίνεται από μόνη της αρκετή για να βελτιώσει τη διάθεσή μας, αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι το καλοκαίρι κρύβει κινδύνους και βαριά πρόστιμα που συνδέονται με τις ενδυματολογικές μας συνήθειες και όχι μόνο.

Είναι μια από τις πιο διαδεδομένες καλοκαιρινές συνήθειες και ταυτόχρονα μια από τις πιο επικίνδυνες, καθώς επηρεάζει, και μάλιστα σημαντικά, την ικανότητά μας να οδηγούμε.

Είναι μια φαινομενικά αθώα επιλογή ρουχισμού που μπορεί να μας βάλει σε μπελάδες, καθώς μειώνει δραματικά την ελευθερία κινήσεών μας, γεγονός που είναι πολύ πιθανό να προκαλέσει ατύχημα.

Επομένως, η επιλογή της οδήγησης με σαγιονάρες θέτει ουσιαστικά υπό αμφισβήτηση την ικανότητα του ατόμου να αντιδράσει έγκαιρα και αποτελεσματικά την κρίσιμη στιγμή.

Μια στιγμιαία «εμπλοκή» των σαγιονάρων μπορεί να καθυστερήσει ή ακόμα και να αποτρέψει τη χρήση των πεντάλ, με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει για τη θέση του αυτοκινήτου μας στο δρόμο.

Σαγιονάρες στην οδήγηση

Ωστόσο, χρησιμοποιώντας τη σαγιονάρα κατά την οδήγηση, δεν διακινδυνεύουμε να εμπλακούμε σε ατύχημα και επίσης να λάβουμε βαρύ πρόστιμο, καθώς η συγκεκριμένη επιλογή εμπίπτει στην εν λόγω διάταξη του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, η οποία απαιτεί από τον οδηγό ενός οχήματος να διατηρεί πλήρη ελευθερία κινήσεων.

Νέα ΚΤΕΟ: για όσους αφήνουν τα παράθυρα των αυτοκινήτων ανοιχτά το καλοκαίρι

Αυτοκίνητο: μια φαινομενικά αθώα συνήθεια πολλών οδηγών έχει πλέον ποινικοποιηθεί στην Ιταλία και συνοδεύεται από βαρύ πρόστιμο.

Ειδικά κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου, πολλοί οδηγοί, όταν σταθμεύουν το αυτοκίνητό τους, αφήνουν τα παράθυρα ελαφρώς ανοιχτά για να αποφύγουν τις ιδιαίτερα υψηλές θερμοκρασίες στην καμπίνα.

Αυτή είναι μια ιδιαίτερα αποτελεσματική πρακτική, καθώς με αυτόν τον τρόπο βρίσκουν το αυτοκίνητό τους πιο δροσερό όταν ξαναμπαίνουν σε αυτό.

Ωστόσο, από τις 29 Οκτωβρίου του περασμένου έτους, όποιος αφήνει ηθελημένα ή αθέλητα ανοιχτά τα παράθυρα των οχημάτων του στην Ιταλία κινδυνεύει με βαρύ πρόστιμο, μετά την αναθεώρηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας της χώρας.

Ειδικότερα, όπως ορίζεται στην παράγραφο 4 του άρθρου 158 παράγραφος 4 του ιταλικού Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, όποιος αφήνει τα παράθυρα του αυτοκινήτου ανοιχτά υπόκειται σε διοικητικό πρόστιμο από 42 έως 173 ευρώ.

Η νέα ΚΤΕΟ: Έχετε φιμέ τζάμια; Ετοιμαστείτε να… κλάψετε για το πρόστιμο

Σήμερα τα περισσότερα καινούργια αυτοκίνητα πωλούνται κυρίως με φιμέ τζάμια, τα οποία όμως «πατάνε» πάνω στην αντίστοιχη κρατική νομοθεσία, ώστε οι ιδιοκτήτες να μην έχουν πρόβλημα να πληρώσουν πρόστιμα.

Σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία, τα φιμέ τζάμια επιτρέπονται, αλλά η απόκλιση από αυτήν συνεπάγεται πρόστιμο.

Οι αντηλιακές μεμβράνες προστατεύουν σημαντικά το εσωτερικό του οχήματος από την υπεριώδη ακτινοβολία του ήλιου.

Στη σύνθεσή τους, οι αντηλιακές μεμβράνες περιέχουν στρώματα που έχουν την ικανότητα να μειώνουν τη θερμοκρασία στο εσωτερικό του οχήματος, οδηγώντας σε μειωμένη χρήση κλιματισμού και οικονομία καυσίμου.

Επίσης, ένα άλλο πλεονέκτημα είναι η μείωση της θάμβωσης, βελτιώνοντας τις συνθήκες ορατότητας.

Ωστόσο, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι υπάρχουν συγκεκριμένες απαιτήσεις και νομοθεσία που καθορίζουν τον ελάχιστο συντελεστή φωτοδιαπερατότητας.

Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν περιορισμοί στις οπτικές ιδιότητες που μπορείτε να επιλέξετε για τα κρύσταλλα του οχήματός σας.

Ποια είναι λοιπόν η νομοθεσία για τις φιμέ μεμβράνες;.

Σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία, ο ελάχιστος συντελεστής φωτοδιαπερατότητας των κρυστάλλων αυτοκινήτων ορίζεται σε.

Α) 75% για το μπροστινό παρμπρίζ Β) 70% για τα πλαϊνά παράθυρα οδηγού και συνοδηγού.

C) 70% για τα πίσω πλαϊνά παράθυρα και το πίσω παρμπρίζ, εάν το όχημα δεν διαθέτει πλαϊνούς καθρέπτες (σπάνια περίπτωση).

Όπως φαίνεται από τα παραπάνω, δεν υπάρχει κανένας περιορισμός για τα πίσω πλευρικά παράθυρα και το πίσω παρμπρίζ.

Από τα ανωτέρω εξαιρούνται τα άτομα με προβλήματα υγείας που επηρεάζονται από την ηλιακή ακτινοβολία, υπό την προϋπόθεση ότι ο οδηγός του οχήματος έχει εξεταστεί από D.I.E. και υπάρχει πιστοποιητικό εξέτασης.

Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι επιλέγοντας μη εγκεκριμένες ταινίες στα μπροστινά κρύσταλλα, χωρίς απόδειξη εξέτασης, υπάρχει κίνδυνος επιβολής προστίμου.

Η αστυνομία γνωρίζει ακριβώς ποιες είναι οι προδιαγραφές και όπως μπορούμε να δούμε από τα στοιχεία που παρέχει η αστυνομία, επιβεβαιώνονται αρκετά αδικήματα για παράνομα φιμέ τζάμια.

Έτσι, όταν κάποιος εγκαθιστά αντηλιακές μεμβράνες, θα πρέπει να υπάρχει έγγραφο που να το πιστοποιεί αυτό.

Σε περίπτωση που δεν το διαθέτει, το διοικητικό πρόστιμο ανέρχεται σε 80 ευρώ.

Θα πρέπει να σημειωθεί εδώ ότι ακόμη και το σχετικό έγγραφο δεν εγγυάται ότι θα γλιτώσετε το πρόστιμο εάν, κατά τη διάρκεια του ελέγχου, διαπιστωθεί ότι τα παράθυρα είναι πολύ σκοτεινά.

To top