Τι πρέπει να γνωρίζετε: Η δημιουργική εμπειρία αναζήτησης της Google & οι εξελίξεις της Τεχνητής Νοημοσύνης

Δείτε την Αναζήτηση Generative Experience της Google, μια αναβαθμισμένη μηχανή αναζήτησης που τροφοδοτείται από τεχνητή νοημοσύνη. Διαβεβαιώνει τους χρήστες και τους επενδυτές ότι η Google παραμένει ανταγωνιστική έναντι της Microsoft.

Τι πρέπει να γνωρίζετε: Η δημιουργική εμπειρία αναζήτησης της Google & οι εξελίξεις της Τεχνητής Νοημοσύνης>

Περιεχόμενα

  1. Google: Η ανανεωμένη μηχανή αναζήτησης
  2. Google: Πώς λειτουργεί
  3. Google: Η μεγάλη αλλαγή στο Gmail
  4. Google: Πώς λειτουργεί
  5. Google: Οι μεγάλοι αντίπαλοι με τη Microsoft

Η Google παρουσιάζει την Search Generative Experience, μια αναβαθμισμένη μηχανή αναζήτησης που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη (AI). Στόχος της είναι η αντιμετώπιση των ερωτημάτων των χρηστών πέρα από τους παραδοσιακούς μπλε συνδέσμους.

Η κίνηση αυτή δείχνει τη δέσμευση της Google να μείνει μπροστά από τη Microsoft, ειδικά με τη συνεργασία της με το OpenAI και το ChatGPT. Η τεχνολογία AI επεκτείνεται και σε άλλα προϊόντα όπως το Gmail και το Google Photos, ενισχύοντας τις λειτουργίες τους. Το Search Generative Experience θα περάσει από δοκιμαστική φάση, παρακολουθώντας την ταχύτητα, την ποιότητα και το κόστος.

Αξιοποιώντας τους γενετικούς αλγορίθμους AI, η Google στοχεύει να διατηρήσει την κυριαρχία της στην αγορά της διαφήμισης αναζήτησης. Εξερευνήστε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις επαναστατικές αλλαγές της Google. Επιπλέον, η Google σχεδιάζει να φέρει την AI στο Gmail και σε άλλες εφαρμογές, δίνοντας στους χρήστες δυνατότητες εξοικονόμησης χρόνου.

Ανταγωνίζεται το Microsoft 365, επενδύοντας σε μεγάλο βαθμό στη γεννητική τεχνητή νοημοσύνη για να αναπαράγει την επιτυχία του ChatGPT. Δείτε πώς η Google βοηθά τους χρήστες να κρύψουν τα αυτοκίνητά τους στους χάρτες Google για να διασφαλίσουν την ιδιωτικότητα. Μάθετε τα απλά βήματα για να θολώνετε εικόνες και να προστατεύετε προσωπικές πληροφορίες.

Μείνετε ενημερωμένοι για τον αγώνα των τεχνολογικών κολοσσών να εμπλουτίσουν τη δημιουργικότητα και την ευφυΐα στα προϊόντα τους, διαμορφώνοντας το μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης.

Google: η μεγάλη αλλαγή στην αναζήτηση – Αυτά είναι τα νέα χαρακτηριστικά –.

Google: Η ανανεωμένη μηχανή αναζήτησης

Η μηχανή αναζήτησης της Google, μια βασική πύλη πρόσβασης στο περιεχόμενο του Διαδικτύου, αναβαθμίζεται με μια λειτουργία τεχνητής νοημοσύνης που θα αναλαμβάνει να λύσει τις απορίες σας όταν ο παραδοσιακός κατάλογος των μπλε συνδέσμων δεν είναι αρκετός.

Η ανανεωμένη μηχανή αναζήτησης, με την ονομασία Search Generative Experience, παρουσιάστηκε την Τετάρτη στο συνέδριο I/O της Google στην Καλιφόρνια, σε μια προσπάθεια της εταιρείας να καθησυχάσει τους χρήστες και τους επενδυτές ότι δεν υπολείπεται της Microsoft, η οποία κερδίζει έδαφος χάρη στη συνεργασία της με την OpenAI που δημιούργησε το περίφημο ChatGPT.

«Φανταζόμαστε από την αρχή όλα τα βασικά μας προϊόντα, συμπεριλαμβανομένης της αναζήτησης», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Alphabet Sundar Pitsai.

Google: Πώς λειτουργεί

Οι τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης ενσωματώνονται όχι μόνο στη μηχανή αναζήτησης αλλά και σε προϊόντα όπως το Gmail, το οποίο μπορεί να συντάσσει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ή το Google Photos, το οποίο σύντομα θα μπορεί να αλλάζει τις εικόνες προσθέτοντας χρώμα ή μετακινώντας τους εικονιζόμενους στο κέντρο.

Τις επόμενες εβδομάδες, το Search Generative Experience θα γίνει διαθέσιμο στις ΗΠΑ με λίστα αναμονής, μια δοκιμαστική φάση κατά την οποία η εταιρεία θα παρακολουθεί την ταχύτητα, την ποιότητα και το κόστος της υπηρεσίας, δήλωσε στο Reuters η αντιπρόεδρος της Alphabet Kathy Edwards.

Αξιοποιώντας τη λεγόμενη γενετική τεχνητή νοημοσύνη – αλγόριθμους που εκπαιδεύονται με δεδομένα από το Διαδίκτυο για να απαντούν σε ερωτήσεις και να παράγουν κείμενο, εικόνες και κώδικα υπολογιστή – η Google ελπίζει να διατηρήσει την κυρίαρχη θέση της στην αγορά διαφημίσεων αναζήτησης, μια αγορά που σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Magna αξίζει 286 δισεκατομμύρια δολάρια.

Google: Η μεγάλη αλλαγή στο Gmail

Η Google φέρνει την τεχνητή νοημοσύνη και στο Gmail. Η εταιρεία σχεδιάζει να προσθέσει τεχνολογία AI και στις εφαρμογές Chat, Meet, Sheets και Slides.

Την προσθήκη εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης (AI) στην εφαρμογή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Gmail και στην εφαρμογή δημιουργίας εγγράφων Docs, ανακοίνωσε η Google.

Προς το παρόν, η εταιρεία δοκιμάζει τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης και τα καθιστά προσβάσιμα σε περιορισμένο αριθμό χρηστών του Workspace, της πλατφόρμας που περιλαμβάνει τόσο το Gmail όσο και τα εργαλεία παραγωγικότητας της Google.

«Είτε είστε ένας πολυάσχολος επαγγελματίας HR που χρειάζεται να δημιουργήσει προσαρμοσμένες περιγραφές θέσεων εργασίας είτε ένας γονέας που συντάσσει την πρόσκληση για το πάρτι γενεθλίων του παιδιού του, το Workspace σας εξοικονομεί χρόνο και κόπο από τη συγγραφή της πρώτης έκδοσης», ανέφερε σε ανάρτησή της η Joanna Vulitch Wright, αντιπρόεδρος του Google Workspace.

«Απλά πληκτρολογήστε ένα θέμα για το οποίο θέλετε να γράψετε και ένα προσχέδιο θα δημιουργηθεί για εσάς αμέσως», καταλήγει.

Google: Πώς λειτουργεί

Η λειτουργία τεχνητής νοημοσύνης ενεργοποιείται αυτόματα για ερωτήματα που δεν μπορούν να απαντηθούν εύκολα με λίστες συνδέσμων.

Για παράδειγμα, ένας δημοσιογράφος του Reuters ρώτησε τι ρούχα να φορέσει στο Σαν Φρανσίσκο και έλαβε μια μακροσκελή απάντηση, με την παρακάτω λίστα συνδέσμων.

«Φορέστε πολυεπίπεδα ρούχα, όπως ένα κοντομάνικο πουκάμισο και ένα ελαφρύ πουλόβερ ή ζακέτα», πρότεινε το μηχάνημα.

Ακόμα, οι χρήστες θα μπορούν να ενεργοποιήσουν τη «λειτουργία διαλόγου», η οποία θυμάται τις προηγούμενες ερωτήσεις για να απαντήσει στις επόμενες.

Αναβαθμίσεις ανακοινώθηκαν επίσης για το Bard, το οποίο βασίζεται πλέον στο νέο γλωσσικό μοντέλο PaLM και αναγνωρίζει όχι μόνο φωνητικές οδηγίες αλλά και εικόνες, πράγμα που σημαίνει ότι ο χρήστης θα μπορεί, για παράδειγμα, να βάζει αυτόματα λεζάντες σε φωτογραφίες.

Google: Οι μεγάλοι αντίπαλοι με τη Microsoft

Ο μεγαλύτερος αντίπαλος της Google στην αγορά εφαρμογών παραγωγικότητας (ή σουίτες γραφείου) είναι το Microsoft 365, η σουίτα εφαρμογών που μέχρι τον Οκτώβριο του 2022 ονομαζόταν Office 365.

To top