Το σκάνδαλο του σούπερ μάρκετ Μασούτης: Οι αντικλεπτικές συσκευές σε προϊόντα 1,5 ευρώ προκαλούν οργή

Σκάνδαλο στο σούπερ μάρκετ με τον Μασούτη: Οι αντικλεπτικές ετικέτες στις σαρδέλες που πωλούνται για 1,43 ευρώ! Επιπλέον, η επιστροφή της Carrefour στην ελληνική αγορά χωρίς ταμίες – Μάθετε περισσότερα.

Το σκάνδαλο του σούπερ μάρκετ Μασούτης: Οι αντικλεπτικές συσκευές σε προϊόντα 1,5 ευρώ προκαλούν οργή>

Περιεχόμενα

  1. Πυρά κατά της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Μασούτης για αντικλεπτικές συσκευές σε φθηνά προϊόντα
  2. Ο Μασούτης καταλαμβάνει την αγορά σούπερ μάρκετ στο Αιγαίο
  3. Η Carrefour επιστρέφει στην Ελλάδα, εισάγοντας το μοντέλο χωρίς ταμείο

Η ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Μασούτης έχει προκαλέσει οργή αφού τοποθέτησε αντικλεπτικές συσκευές σε προϊόντα που κοστίζουν μόλις 1,5 ευρώ.

Οι εικόνες των συσκευών σε κονσέρβες σαρδέλας μοιράστηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προκαλώντας επικρίσεις κατά της αλυσίδας. Ωστόσο, η Μασούτης συνεχίζει να επεκτείνει το δίκτυο καταστημάτων της, ιδίως στο Αιγαίο, και πρόσφατα ανακοίνωσε σχέδια για παράδοση την ίδια μέρα και κάλυψη σε 45 πόλεις.

Αντίθετα, η Carrefour πρόκειται να επιστρέψει στην ελληνική αγορά το 2022 με ένα νέο μοντέλο που θα διαθέτει αυτόματη εξυπηρέτηση και αισθητήρες, αντί για ταμίες.

Πυρά κατά της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Μασούτης για αντικλεπτικές συσκευές σε φθηνά προϊόντα

Η Μασούτης, μια μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα, έχει προκαλέσει οργή βάζοντας αντικλεπτικές ετικέτες σε φθηνά προϊόντα, όπως το βρεφικό γάλα και οι σαρδέλες, με τιμές μόλις 1,5 ευρώ.

Ο πρόεδρος της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, Απόστολος Ραυτόπουλος, μοιράστηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης φωτογραφίες των αντικλεπτικών διατάξεων σε κονσέρβες σαρδέλας. Δεν είναι σαφές γιατί η αλυσίδα αισθάνθηκε την ανάγκη να τοποθετήσει τέτοιες συσκευές σε τόσο χαμηλές τιμές και η κίνηση αυτή έχει οδηγήσει σε αντιδράσεις του κοινού.

Ο Μασούτης καταλαμβάνει την αγορά σούπερ μάρκετ στο Αιγαίο

Ο Μασούτης έκανε μια στρατηγική κίνηση για να ελέγξει την αγορά των σούπερ μάρκετ στο Αιγαίο, εξαλείφοντας τον ανταγωνισμό με το άνοιγμα νέων καταστημάτων σε διάφορες περιοχές, όπως η Κάλυμνος, η Μήλος και η Τήνος.

Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ ελπίζει να επωφεληθεί από την εισροή τουριστών αυτό το καλοκαίρι, επεκτείνοντας το δίκτυό της σε 343 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Ο Γιάννης Μασούτης, επικεφαλής της αλυσίδας, έχει δηλώσει ότι η ενίσχυση των τοπικών παραγωγών και προϊόντων θα αποτελέσει κύριο μέλημα στις νέες τοποθεσίες, ενώ η εταιρεία θα προσφέρει πάντα στην ελληνική κοινωνία.

Η Carrefour επιστρέφει στην Ελλάδα, εισάγοντας το μοντέλο χωρίς ταμείο

Η Carrefour πρόκειται να επιστρέψει στην ελληνική αγορά μετά από δέκα χρόνια απουσίας, παρουσιάζοντας ένα νέο μοντέλο χωρίς προσωπικό και με αυτόματη εξυπηρέτηση και αισθητήρες.

Στόχος της μάρκας είναι να προσφέρει προϊόντα Carrefour στους Έλληνες πελάτες και τουρίστες, ξεκινώντας με το άνοιγμα πέντε καταστημάτων σε τουριστικές περιοχές της Κρήτης. Η επανεκκίνηση της μάρκας θα πραγματοποιηθεί την άνοιξη του 2022 και τα πρώτα ανοίγματα θα γίνουν στην Κρήτη. Η νέα συνεργασία αναμένεται να τοποθετήσει και να αναπτύξει τα εμπορικά σήματα της Carrefour στην Ελλάδα γρήγορα και αποτελεσματικά.

To top