Vodafone: Αλλαγές στα τιμολόγια, περικοπές θέσεων εργασίας, απενεργοποίηση δικτύου 3G και νέος Κώδικας Καταναλωτή

Μείνετε ενημερωμένοι για τις αλλαγές στα τιμολόγια της Vodafone, τη μείωση του εργατικού δυναμικού, την απενεργοποίηση του δικτύου 3G και τον νέο κώδικα προστασίας των καταναλωτών. Δείτε πώς αυτές οι εξελίξεις επηρεάζουν τους πελάτες και τον κλάδο των τηλεπικοινωνιών.

Vodafone: Αλλαγές στα τιμολόγια, περικοπές θέσεων εργασίας, απενεργοποίηση δικτύου 3G και νέος Κώδικας Καταναλωτή>

Περιεχόμενα

  1. Ανακοίνωση βόμβα από τον Πρόεδρο της Vodafone: Αλλαγές στα τιμολόγια που επηρεάζουν όλους τους πελάτες
  2. Η μαζική μείωση του εργατικού δυναμικού της Vodafone εγείρει ανησυχίες για Lockout
  3. Η Vodafone διακόπτει το δίκτυο 3G, αφήνοντας χιλιάδες χωρίς Internet
  4. Ο νέος κώδικας δεοντολογίας για τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών δίνει έμφαση στην προστασία των καταναλωτών

Δείτε την τελευταία ανακοίνωση του Προέδρου της Vodafone, Χάρη Μπρουμίδη, σχετικά με τις αυξήσεις των τιμολογίων. Μάθετε γιατί εφαρμόζονται αυτές οι αλλαγές και πώς επηρεάζουν τους πελάτες.

Επιπλέον, μάθετε για τη μείωση του εργατικού δυναμικού της Vodafone, το τέλος του δικτύου 3G και το νέο κώδικα δεοντολογίας για τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών, με έμφαση στην προστασία των καταναλωτών. Μείνετε ενήμεροι για τις εξελίξεις στον τομέα των τηλεπικοινωνιών.

Ανακοίνωση βόμβα από τον Πρόεδρο της Vodafone: Αλλαγές στα τιμολόγια που επηρεάζουν όλους τους πελάτες

Τα τιμολόγια της Vodafone πρόκειται να αυξηθούν και οι πελάτες εκφράζουν αισιοδοξία για τις επερχόμενες αλλαγές.

Ο Χάρης Μπρουμίδης, επικεφαλής της Vodafone στην Ελλάδα, αποκάλυψε ότι το πραγματικό κόστος των τηλεπικοινωνιών, συμπεριλαμβανομένων των υλικών και της ενέργειας, υπερβαίνει το ποσοστιαίο όριο των αυξήσεων των τιμολογίων. Υποστήριξε ότι οι εταιρείες χρειάζονται τη δυνατότητα αναπροσαρμογής των τιμολογίων για να αντιμετωπίσουν τις υψηλές πληθωριστικές πιέσεις, μια πρακτική που εφαρμόζεται ήδη σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες εδώ και μήνες.

Ο κ. Μπρουμίδης υπογράμμισε ότι η κινητή τηλεφωνία στην Ελλάδα έχει λογικές τιμές, λαμβάνοντας υπόψη τη βελτιωμένη ποιότητα των υπηρεσιών και το υψηλότερο κόστος επέκτασης του δικτύου.

Αν και οι αυξήσεις των τιμολογίων που αντιστοιχούν στα επίπεδα του πληθωρισμού μπορεί να μην είναι ευνοϊκές, μακροπρόθεσμα θα ωφελήσουν τις εταιρείες. Εφαρμόζοντας μια αύξηση 10% με βάση τον περσινό πληθωρισμό, η πρόσθετη χρέωση θα κυμαινόταν από 2,5 έως 3 ευρώ το μήνα για πελάτες με μέσο λογαριασμό 25 έως 30 ευρώ.

Αναγνωρίζοντας ότι οι αυξήσεις των τιμών δεν είναι ποτέ ευχάριστες, ο κ. Μπρουμίδης δήλωσε ότι η καταβολή επιπλέον 2,5 ευρώ το μήνα είναι μια λογική προσαρμογή δεδομένων των σημερινών τιμών της αγοράς.

Σημείωσε επίσης ότι τα συμβόλαια ορισμένου χρόνου δεν επιτρέπουν αυθαίρετες αυξήσεις, αλλά μπορούν να γίνουν προσαρμογές για να ληφθούν υπόψη οι πληθωριστικοί παράγοντες.

Όσον αφορά τα δεδομένα κινητής τηλεφωνίας, ο κ. Μπρουμίδης υπογράμμισε ότι παραμένουν ένα από τα λίγα αγαθά με συνεχώς μειούμενες τιμές, ανεξάρτητα από τις μακροοικονομικές συνθήκες ή τις πληθωριστικές πιέσεις.

Ωστόσο, επεσήμανε ότι η ανάπτυξη, συντήρηση και λειτουργία δικτύων νέας γενιάς συνεπάγεται σημαντικές επενδύσεις και υψηλό ενεργειακό κόστος. Η συνεχιζόμενη ενεργειακή κρίση επηρεάζει σοβαρά τον τομέα των τηλεπικοινωνιών, επηρεάζοντας όχι μόνο τις ενεργειακές δαπάνες αλλά και τα υλικά, τις πρώτες ύλες και τις υπηρεσίες τρίτων.

Η μαζική μείωση του εργατικού δυναμικού της Vodafone εγείρει ανησυχίες για Lockout

Η Vodafone, ένας γίγαντας των τηλεπικοινωνιών, απέλυσε πρόσφατα 11.000 υπαλλήλους μέσα σε μία μόνο ημέρα, προκαλώντας φόβους για λουκέτο.

Η απόφαση του βρετανικού τηλεφωνικού ομίλου ήρθε στο πλαίσιο ενός σχεδίου αναδιάρθρωσης που ξεκίνησε αφού η νέα διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, Marguerite Della Vale, έκρινε τις επιδόσεις της εταιρείας «μη ικανοποιητικές». Η αναδιάρθρωση αποσκοπεί στην απλούστευση του οργανισμού και στην ανάκτηση της ανταγωνιστικότητας.

Η Vodafone είχε προηγουμένως ανακοινώσει την αποχώρηση του πρώην διευθύνοντος συμβούλου της, Nick Reid, λόγω των κακών επιδόσεων της εταιρείας. Η Della Vale ανέλαβε τη θέση του προσωρινού διευθύνοντος συμβούλου μέχρι να επιβεβαιωθεί ο διορισμός της.

Με την πάροδο των ετών, η Vodafone υπέστη προσπάθειες αναδιάρθρωσης, εστιάζοντας κυρίως στην Ευρώπη και την Αφρική.

Σε μια συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας, η Vodafone και η Emirates Telecommunications (e&) ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους. Με ποσοστό 14,6%, η e& έγινε ο μεγαλύτερος μέτοχος της Vodafone και θεωρείται σημαντικός μέτοχος αναφοράς στην ανακοίνωση.

Νωρίτερα δημοσιεύματα έκαναν λόγο για πιθανή συγχώνευση ύψους 15 δισεκατομμυρίων λιρών μεταξύ της Vodafone και της CK Hutchison, μιας εταιρείας χαρτοφυλακίου κινητής τηλεφωνίας του Χονγκ Κονγκ που δραστηριοποιείται στο Ηνωμένο Βασίλειο. Ωστόσο, η Vodafone δεν έχει δώσει καμία επίσημη επιβεβαίωση ή σχόλιο σχετικά με τη συγχώνευση.

Η Vodafone διακόπτει το δίκτυο 3G, αφήνοντας χιλιάδες χωρίς Internet

Η Vodafone ανακοίνωσε τη διακοπή του δικτύου 3G, με αποτέλεσμα την απώλεια πρόσβασης στο διαδίκτυο για τους κατόχους παλαιότερων συσκευών.

Η σταδιακή απενεργοποίηση του δικτύου 3G αποτελεί μέρος του σχεδίου της εταιρείας για αναβάθμιση σε δίκτυα 4G και 5G. Η διαδικασία αναμένεται να ολοκληρωθεί σε εθνικό επίπεδο εντός του πρώτου εξαμήνου του 2023.

Για να προσδιορίσουν τον τύπο τεχνολογίας της συσκευής τους (2G, 3G, 4G ή 5G) και την αντίστοιχη κάρτα SIM, οι συνδρομητές μπορούν να επισκεφθούν οποιοδήποτε κατάστημα δικτύου Vodafone.

Η Vodafone διασφαλίζει ότι οι συνδρομητές που χρησιμοποιούν κάρτες SIM πεπαλαιωμένης τεχνολογίας μπορούν να τις αντικαταστήσουν δωρεάν σε αυτά τα σημεία. Στο μέλλον, η πρόσβαση στο διαδίκτυο θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά μέσω των προηγμένων δικτύων 4G και 5G για συσκευές συμβατές με αυτές τις τεχνολογίες και εξοπλισμένες με κάρτες U-SIM.

Οι υπηρεσίες φωνής και μηνυμάτων δεν θα επηρεαστούν και θα συνεχίσουν να λειτουργούν κανονικά.

Οι συνδρομητές που επηρεάζονται από τη διακοπή του δικτύου 3G στην περιοχή τους, είτε είναι συμβεβλημένοι είτε προπληρωμένοι, έχουν το δικαίωμα να καταγγείλουν το συμβόλαιό τους εντός δύο μηνών από τη διακοπή.

Η Vodafone θα ενημερώσει τους επηρεαζόμενους πελάτες μέσω SMS, αποκλείοντας τυχόν υπολειπόμενη επιδότηση συσκευής ή τερματικού εξοπλισμού.

Ο νέος κώδικας δεοντολογίας για τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών δίνει έμφαση στην προστασία των καταναλωτών

Δημοσιεύθηκε ένας νέος Κώδικας Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών στους Καταναλωτές, ο οποίος σηματοδοτεί αλλαγές στη συμπεριφορά των εταιρειών τηλεπικοινωνιών έναντι των καταναλωτών.

Ο κώδικας υποχρεώνει παρόχους όπως η Cosmote-OTE, η Vodafone, η Wind και η Nova να τηρούν συγκεκριμένους κανόνες συμπεριφοράς. Η μη συμμόρφωση μπορεί να οδηγήσει σε κυρώσεις.

Ο κώδικας περιγράφει διάφορες διατάξεις, μεταξύ των οποίων.

  • Οι πάροχοι πρέπει να προωθούν και να πωλούν υπηρεσίες στους καταναλωτές με δίκαιο, διαφανή, υπεύθυνο και σαφή τρόπο, διασφαλίζοντας ότι οι βασικοί όροι, οι προϋποθέσεις, οι περιορισμοί, οι ειδικοί όροι και το κόστος εξηγούνται με σαφήνεια και συντομία.
  • Η επαφή με τους καταναλωτές, είτε μέσω κατ’ οίκον επισκέψεων είτε μέσω τηλεφωνικών κλήσεων, πρέπει να γίνεται τις κατάλληλες ώρες, τηρώντας τις ώρες κοινής ησυχίας, εκτός εάν ο καλούμενος συμφωνεί διαφορετικά. Οι αυτοματοποιημένες τηλεφωνικές κλήσεις πρέπει να συμμορφώνονται με τη σχετική νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων.
  • Οι πάροχοι πρέπει να συλλέγουν, να επεξεργάζονται και να διατηρούν τα δεδομένα επαφής των καταναλωτών σύμφωνα με τη νομοθεσία περί προστασίας δεδομένων.
  • Κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας με τους καταναλωτές, το προσωπικό πρέπει να αποκαλύπτει αμέσως το επώνυμό του, τον πάροχο που εκπροσωπεί και τον σκοπό της επικοινωνίας του. Στην περίπτωση των υπεργολάβων/συνεργατών/μεταπωλητών, πρέπει να δηλώνεται σαφώς η επωνυμία της εταιρείας τους και η σχέση της με τον πάροχο.
  • Οι πάροχοι δεν πρέπει να εκμεταλλεύονται τις ευάλωτες ομάδες καταναλωτών και πρέπει να απευθύνονται στους καταναλωτές με ευγένεια, χρησιμοποιώντας το κατάλληλο λεξιλόγιο.
  • Εάν ένας καταναλωτής εκφράσει αδιαφορία ή ενόχληση, το προσωπικό του παρόχου πρέπει να τερματίσει αμέσως την κλήση ή την επίσκεψη χωρίς να ασκήσει πίεση ή εξαναγκασμό.
  • Τα αρχεία των τηλεφωνικών συνομιλιών που πραγματοποιούνται για σκοπούς πώλησης πρέπει να διατηρούνται για έξι μήνες μετά την πώληση. Οι πάροχοι θα πρέπει να ενημερώνουν τους καταναλωτές για τη διάρκεια διατήρησης των δεδομένων και να παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τα δικαιώματά τους, όπως αυτά περιγράφονται στη νομοθεσία περί προστασίας δεδομένων.
  • Οι πάροχοι πρέπει να γνωστοποιούν τους βασικούς όρους και περιορισμούς που σχετίζονται με τις προσφορές τους, όπως η διάρκεια, η ημερομηνία λήξης και οι ειδικοί όροι αγοράς.
  • Οι πάροχοι πρέπει να χειρίζονται αποτελεσματικά τα ερωτήματα και τα παράπονα των καταναλωτών, εξασφαλίζοντας επαρκείς πόρους και εξουσιοδοτημένα τμήματα χειρισμού παραπόνων.

Η μη συμμόρφωση με τον κώδικα μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την επιβολή κυρώσεων από την Ελληνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) βάσει της σχετικής νομοθεσίας.

To top